پالایش گاز ایلام یک - زارع باتری سنندج یک/ یک امتیاز به درد نخور در الکوردینو!

پالایش گاز ایلام یک - زارع باتری سنندج یک/ یک امتیاز به درد نخور در الکوردینو!

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ششم لیگ برتر پالایش گاز میزبان زارع باتری بود. دیداری که تساوی در آن به سود هیچ یک از دو تیم نبود و دربی کُرد زبانان حاوی یک امتیاز نچندان کارامد برای دو تیم شد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از امروز با دیدار پالایش گاز و زارع باتری در چمن استادیوم قلاویزان شهر ایلام وارد هفته ششم خود شد.

این دیدار رأس ساعت 12 با سوت مهسا قربانی آغاز شد. انسیه خبازمافی‌نژاد، مرضیه بهداروند و زهره اسکندری نیز در تیم داوری این دیدار حضور داشتند. چهار دیدار دیگر نیز به صورت همزمان و از ساعت 13 برگزار شد.

تقابل نمایندگان استان‌های ایلام و کردستان همواره از جذابیت‌های برخوردار بوده و در میان هواداران و رسانه‌های محلی این دیدار به الکوردینو و دربی کُرد زبانان شناخته می‌شود.

داشتن امتیازات برابر و تفاوت دو واحدی در تفاضل گل باعث شد تا زارع باتری جایگاه هفتم و پالایش هشتم جدول رده‌بندی را از آن خود کنند و برتری در بازی رو در رو سهم بزرگی در تغییر جایگاه تیم‌ها داشته باشد.

مصاف زهرا حاتم‌نژاد از زارع باتری که فصل قبل به عنوان کاپیتان پالایش گاز شناخته می‌شد و همچنین تقابل هلاله عبداللهی از پالایش که تا چند ماه قبل خود را دیوار بتنی وچان کردستان می‌نامید، با تیم‌های سابق‌شان نیز در نوع خود جالب توجه بود.

دو تیم که با شکست به نمایندگان کرمان در هفته قبل سپری کرده بودند، با اندیشه جبران مافات به میدان آمدند و سعی داشتند در نیمه نخست بازی محتاط‌تری از خود به نمایش بگذارند.

گاه زارع باتری و گاه پالایش صاحب موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای هم شدند اما هیچ یک ثمری نداشت و بازی در نیمه نخست به تساوی بدون گل به پایان رسید و بازیکنان روانه رختکن شدند.

در نیمه دوم این تیم مهمان بود که را بهتر آغاز کرد. شاگردان فاطمه صادقی پس از چند رفت و برگشت سرانجام در دقیقه 54 بازی توسط فاطمه شبان توانستند قفل دروازه پلایش را بشکنند و خود را پیش بیندازند.

این پنجمین گل کاپیتان تیم ملی جوانان ایران و بازیکن کلیدی زارع باتری در فصل اخیر بود. البته شبان پیش از این دیدار و در بازی مقابل خاتون بم برخورد شدیدی با زهرا خواجوی داشت و حضورش در این دیدار در هاله‌ای از ابهام بود.

در ادامه پالایش که تاب یک شکست خانگی را نداشت، برای جبران گل خورده تلاش کرد. ندا عزیزپور بازی رو به جلو و مستقیم را در دستور کار شاگردانش قرار داد و توانست در دقیقه 70 بازی با گلزنی روژین تمرینیان کار را به تساوی بکشد.

این گل درحالی به ثمر رسید که زهره جلالی و غزاله بنی‌طالبی، دو مدافع ملی پوش تیم زارع باتری در کمک به ثبت کلیین شیت تیم ناموفق بودند.

بازی در ادامه حاوی موقعیت خاصی نبود و دو تیم در به ثمر رساندن گل برتری ناتوان بودند و در پایان 90 دقیقه به تقسیم امتیازات و نتیجه تساوی 1-1 رضایت دادند.

پالایش گاز ایلام با این تساوی 7 امتیازی شد و با تفاضل 1- در رده هشتم جدول قرار گرفت. زارع باتری نیز جمع امتیازات خود را به عدد 7 رساند و با تفاضل گل 3+ به جایگاه هفتم جدول تکیه زد و عملاً نتیجه دیدار امروز تغییری در جایگاه پیشین هیچ یک از دو تیم ایجاد نکرد.

در هفته هفتم رقابت‌ها، زارع باتری روز پنج‌شنبه 3 دی ماه، در ورزشگاه خانگی خود پذیرای کیان نیشابور است. پالایش گاز ایلام نیز همان روز و در دیداری خارج از خانه مهمان ملوان بندرانزلی است.

1377