جنجالی شدن قیمت فست فودهای آرسنال؛ منوی نجومی!

جنجالی شدن قیمت فست فودهای آرسنال؛ منوی نجومی!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران از قیمت فست فودهای فروخته شده توسط باشگاه آرسنال در ورزشگاه امارات شگفت زده شده اند.

به گزارش فوتبالی، فست فود باشگاه آرسنال قیمت چیزبرگر دبل و سیب زمینی را 18.05 پوند (بیش از 700 هزار تومان) تعیین کرده است. عکس ها و منوهای غذاهای باشگاه آرسنال اخیرا در شبکه های اجتماعی وایرال شده که قیمت غیرمعمول و گرانقیمت آنها با انتقادهایی مواجه شده است. در حقیقت قیمت دبل چیزبرگر 14.30  پوند و قیمت سیب زمینی سرخ کرده 3.75 پوند بوده است. قیمت چیکن برگر، چیزبرگر ساده و همبرگر گیاهی نیز 11.8 پوند تعیین شده است. 

یک هوادار در مورد این قیمت ها نوشته است:" مگر می شود کسی این قیمت را ببیند و حاضر بشود که این پول را بپردازد؟" و دیگری نوشته است:" لعنت بر من! چه کسی آن را پخته؟ گوردون رمزی؟ نصرت؟ گوشت گاو از طلا بوده؟ لعنت بر من!" نفر سوم در این اره نوشته است:" فقط در صورتی 18.05 پوند می پردازم که غذا را در رختکن بخورم، بین دو نیمه به صحبت های مربی گوش بدهم و بعد از آن در صندلی مدیران باشگاه بنشینم." و دیگری هم نوشته است:" با 18.05 می توانید 85 درصد باشگاه های فوتبال در اسکاتلند را بخرید!" نفر پنجم نیز نوشته است:" آنها به این دلیل این قیمت را تعیین کرده اند چون می دانند که مردم ان را می خرند. همه هواداران فوتبال می خواهند قبل از بازیها غذا بخورند."

آرسنال با پیروزی دو بر صفر مقابل وستهام تلاش کرد که به کسب سهمیه چمپیونزلیگ در فصل آینده نزدیک شود. آنها به رتبه چهارم رسیدند و یک امتیاز از وستهام بیشتر دارند هر چند که منچستریونایتد که در رتبه ششم است، یک بازی کمتر از آنها دارد.

4125