هوادار با چهره لیگ یکی پیروز شد (عکس)

هوادار با چهره لیگ یکی پیروز شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- با مصدومیت با تجربه‌های هوادار، عنایتی مجبور شد به سبک لیگ یک بازیکنانش را بچیند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، هوادار تهران که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند فصل گذشته در یک کورس حساس در دسته اول موفق شد در هفته آخر به عنوان تیم دوم صعود کند.

 عنایتی سعی داشت برای لیگ برتر چهره‌هایی را جذب کند که تجربه بازی در این مسابقات را داشته باشند و به نوعی بازیکنان آب دیده به جوان‌ترهای تیم هم کمک کنند.

 اما شرایط طوری رقم خورد که هوادار چهار بازیکن نام آشنایش یعنی محمدقاضی، داریوش شجاعیان، روح الله باقری و محمد ستاری را به علت مصدومیت در بازی با ذوب آهن از دست داد و عنایتی در یک توفیق اجباری به سبک لیگ یک تیمش را راهی ورزشگاه نقش جهان کرد.

 

مهدی عبدی، امیرپورمحمد، صائب محبی، سپهر روزی طلب، محمدچهارمحالی، جواد محمدی بازیکنان ترکیب اصلی هوادار بودند که فصل قبل در لیگ یک این تیم را همراهی می‌کردند و مقابل ذوب آهن از ابتدا به میدان رفتند. همچنین پیمان میری و دانیال کردستانی که در این دیدار به میدان رفتند سال گذشته در دسته اول برای مس و فجر بازی می‌کردند.

 با این برد خارج از خانه مقابل ذوب آهن احتمالا عنایتی پس از این بیشتر روی بازیکنان با انگیزه‌ای که فصل قبل لیگ یکی بودند حساب باز می‌کند.

۴۱۵۴