دلفی: از بچگی آرزو داشتم در منچستریونایتد بازی کنم/ امیدوارم همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم

دلفی: از بچگی آرزو داشتم در منچستریونایتد بازی کنم/ امیدوارم همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال گوریسای کرواسی گفت: امیدوارم همراه با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر بروم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، یونس دلفی در ارتباط با وضعیت خودش در تیم گوریسا گفت: خدا را شکر شرایط خوبی نسبت به فصل گذشته دارم و در این فصل در 11 مسابقه به میدان رفته‌ام. در آخرین بازی که روز شنبه برگزار شد با نتیجه دو بر یک برنده شدیم که من در دقیقه 7 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدم چون مهاجم تیم‌مان مصدوم شده بود و خوشبختانه در این بازی گل زدم. تمام هدفم این است که بیشتر گل بزنم و پاس گل بدهم تا شرایط بهتری در فوتبال اروپا پیدا کنم.

دلفی در پاسخ به این پرسش که آیا به فکر بازگشت به فوتبال ایران خواهد بود عنوان کرد: من هرگز به بازگشت فکر نمی‌کنم و دوست دارم جایگاه خوبی در فوتبال اروپا پیدا کنم و موقعیت خودم را بهتر کنم. در حال حاضر 21 سال سن دارم و خوشبختانه برخی از اطرافیانم درک و شعور بالایی از فوتبال دارند و با تجربیات زیاد خودشان به من کمک می‌کنند و من هم ارزش موقعیت خودم را در فوتبال اروپا می‌دانم.

بازیکن ایرانی گوریسا افزود: من دست از تلاش بر نمی‌دارم و می‌دانم که در سن حساسی هستم و باید ارزش این ثانیه‌هایی را که سپری می‌شود بدانم چون زمان به عقب بر نمی‌گردد. دوست دارم در تیم گوریسا بدرخشم تا شرایط برای حضورم در تیم‌های قوی‌تر و نامدارتر فراهم شود.

دلفی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد بازی در کدامیک از لیگ‌های معتبر اروپا را تجربه کند خاطرنشان کرد: من لیگ انگلیس و لیگ اسپانیا را دوست دارم. از بچگی آرزوی این را داشتم که روزی در منچستریونایتد بازی کنم و امیدوارم که به این هدفم دست پیدا کنم. در حال حاضر هم مهمترین هدفم این است که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و همراه ایران به جام جهانی قطر بروم.

وی که به صورت قرضی از تیم شارلووا راهی لیگ کرواسی شده است در مورد آینده‌اش گفت: من یک فصل دیگر با شارلووا قرارداد دارم  و اگر هم بخواهم به تیم دیگری بروم طبیعتا این موضوع با نظر باشگاه شارلووا صورت خواهد گرفت.

دلفی در خصوص انجام مراسم توپ طلا و اینکه مسی برای هفتمین بار این جایزه را برد، تصریح کرد: مسی بدون شک یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است ولی به نظر من لواندوفسکی در سالی که گذشت شایسته گرفتن جایزه بهترین بازیکن دنیا بود.

۴۱۵۴