فولاد دروازه‌بانش را پیدا کرد (عکس)

فولاد دروازه‌بانش را پیدا کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - احسان مرادیان سنگربان فولاد برای پنجمین بار در این فصل دروازه اش را بسته نگه داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، گل گهر با وجود یک یار کمتر، در نیمه دوم دیدار با فولاد مالک بیشتر بازی بود و آرمین سهرابیان این شانس را داشت تا در دقیقه 92 با یک شلیکی دیدنی روی ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه گل تساوی سیرجانی ها را به ثمر برساند. در حالیکه شوت سرکش مدافع گل گهر به سمت دروازه فولاد روانه شده بود و نیمکت میزبان نیز به هوای گل تساوی تا مرز انفجار نیز پیش رفته بود، اما واکنش دیدنی مرادیان و دفع توپ به موقع او، پیروزی را برای تیم نکونام حفظ کرد.

احسان مرادیان سنگربان فولاد در ابتدای فصل و بخصوص در دیدار برابر آلومینیوم مرتکب اشتباهات مرگباری شد. دروازه بانی که با جدایی فروزان به نظر بی رقیب می رسید و حتی زمزمه هایی مبنی بر پیوستن مظاهری یا رضایی از استقلال به فولاد شنیده می شد ولی این اتفاقات رخ نداد تا در ادامه، مرادیان با تغییر شرایط موجود، کاملا ورق بازی را برگرداند و وضعیت را به سود خودش تغییر دهد.

البته نباید از نقش نادر غبیشاوی در احیای مرادیان به راحتی گذشت. در روزهایی که چند نام بزرگ برای پر کردن دروازه فولاد شنیده می شد، مربی سنگربانان این تیم توانست با تمرین فراوان، روحیه از دست رفته مرادیان را به او برگرداند و این دروازه بان پس از شکست تلخ برابر آلومینیوم، در 7 بازی گذشته 5 بار موفق به کلین شیت شده است که غبیشاوی نقش ویژه ای در این دستاورد دارد.

مرادیان امروز و در دیدار سخت و دشوار برابر گل گهر موفق به ثبت پنجمین کلین شیت خود در این فصل شد. او 2 سیو مهم در این بازی از خودش به جای گذاشت و با 7 خروج موفق، اجازه خودنمایی را به خط حمله گل گهر نداد. اما جدا از این مسائل، رقابت اصلی میان احسان مرادیان و محسن فروزان بود که فصل گذشته رقابت جذابی با یکدیگر داشتند.

فصل گذشته و در دیدارهای ابتدایی، این محسن فروزان بود که اعتماد کادرفنی را به خود جلب کرد و در قفس توری فولادی ها قرار بگیرد. اما رفته رفته مرادیان توانست نظر نکونام را تغییر داده و به ترکیب اصلی راه پیدا کند. او در 14 دیدار از رقابت های فصل گذشته برای فولاد به میدان رفت و موفق به ثبت 10 کلین شیت شد و امسال نیز تاکنون در 10 بازی، 5 بار دروازه اش را بسته نگه داشته است. مرادیان در دیدار فصل گذشته برابر گل گهر که با یک گل به سود فولاد تمام شد نیز در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.

به هر شکل بازگشت احسان مرادیان به روزهای خوبش به کمک نادر غبیشاوی مربی دروازه بانان فولاد، از بهترین خبرهای ممکن برای نکونام است. مربی ای که پس از بازگشت دوباره به جمع خوزستانی ها، تأکید کرد که به مرادیان اعتماد داشته و قصد ندارد سنگربان جدیدی جذب کند و این گلر نیز به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داد.

1470