ژاوی هیچ علاقه‌ای برای جذب بازیکن مد نظر رئال مادرید ندارد

ژاوی هیچ علاقه‌ای برای جذب بازیکن مد نظر رئال مادرید ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 41 ساله بارسلونا شانس جذب کردن پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا یک جلسه با مینو رایولا یکی از مشهورترین مدیر برنامه‌های فوتبال برگزار و در این جلسه راجع به ژاوی سیمونز، مزرعویی و پل پوگبا، 3 موکل رایولا صحبت کردند. البته آن‌ها راجع به ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند نیز صحبت کردند، اما آن 3 بازیکن قراردادشان در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. 

به نقل از اسپورت، رایولا در این جلسه به بارسا پیشنهاد داد تا در ماه بعد برای جذب پوگبا اقدام کنند، اما رسانه‌های کاتالونیایی مدعی هستند که ژاوی پس از شنیدن این خبر، خیلی سریع آن را رد کرد. دلیل رد کردن پوگبا این است که ژاوی این ستاره فرانسوی را مناسب متد و تاکتیک‌های تیمش نمی‌داند و معتقد است که برای سبک بازی بارسلونا ساخته نشده است. کاتالان‌ها بازیکنی می‌خواهند که در مالکیت توپ به آن‌ها کمک کند و فیزیک کمتری نسبت به پوگبا داشته باشد و حالا لاپورتا دوباره باید جستجوهایش را در بازار برای یافتن چنین هافبکی آغاز کند.

در چند ماه اخیر سولشر و سران منچستریونایتد تلاش زیادی برای متقاعد کردن پوگبا انجام دادند، اما این تلاش‌ها تاکنون نتیجه نداده است.

4416