واکنش ستاره سابق بارسلونا به جدال با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان

واکنش ستاره سابق بارسلونا به جدال با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید، منچستریونایتد را یکی از بهترین تیم‌های اروپا خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه در مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی، در ابتدا منچستریونایتد به پاریسن ژرمن و اتلتیکو مادرید به بایرن مونیخ خورد، اما یوفا به خاطر اشتباه مدیران اجرایی در مراسم، قرعه کشی را یک بار دیگر برگزار کرد و در آن روخی بلانکوس به شیاطین سرخ خوردند. 

به نقل از مترو، دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که اتلتیکو سال گذشته در لالیگا به قهرمانی رسید ولی حالا 13 امتیاز از رئال مادرید صدرنشین عقب است. شاگردان سیمئونه حتی اوضاع خوبی در مرحله گروهی نداشتند و در 3 بازی متحمل شکست شده بودند، اما در پایان موفق شدند با پیروزی برابر پورتو راهی مرحله حذفی شوند. در آن سمت نیز شیاطین سرخ فصل پر نشیبی را پشت سر گذاشتند، اما حالا پس از به روی کار آمدن رالف رانگنیک به جای اوله گونر سولشر، جو الدترافورد کمی آرام‌تر از قبل شده است. 

ستاره سابق بارسا درباره قرعه کشی به آ اس گفت: "من دومین قرعه کشی را دیدم. برای فتح لیگ قهرمانان، باید بهترین تیم‌ها را شکست دهید و منچستریونایتد یکی از بهترین‌هاست. ما در بهترین حالت ممکن به مصاف آن‌ها خواهیم رفت."

4416