واکنش سه باشگاه رئال‌مادرید، منچسترسیتی و اتلتیکومادرید به خداحافظی آگوئرو

واکنش سه باشگاه رئال‌مادرید، منچسترسیتی و اتلتیکومادرید به خداحافظی آگوئرو

پایگاه خبری فوتبالی - سه باشگاه رئال مادرید، منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید به خداحافظی سرخیو آگوئرو از فوتبال واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، سرخیو آگوئرو به دلیل مشکلات قلبی امکان ادامه فعالیت در فوتبال را ندارد. او در تابستان گذشته از منچستر سیتی به بارسلونا پیوسته بود اما امروز در یک نشست خبری از بازی فوتبال خداحافظی کرد.

رئال مادرید در واکنش به این ماجرا در توئیتر نوشت:

"سرخیو، برای ما بازی مقابل شما افتخار بزرگی بود. تو یکی از بهترین بازیکنان جهان هستی. برای تو و خانواده ات آرزوی موفقیت می‌کنیم."

سرخیو آگوئرو برای بارسلونا تنها یک گل زد و آن هم مقابل رئال مادرید بود.

همچنین باشگاه انگلیسی منچستر سیتی هم به خداحافظی آگوئرو از فوتبال واکنش نشان داد. آگوئرو بیشتر دوران حرفه ای اش را در این باشگاه سپری کرده است. سیتی در شبکه های اجتماعی از این بازیکن تشکر کرد و نوشت:

"همه در منچستر سیتی می خواهند از این فرصت استفاده و از شما برای سهمی باور نکردنی که در موفقیت های دهه گذشته داشتید، تشکر کنند. ما برای شما بهترین ها را در دوران بازنشستگی آرزو می کنیم."

همچنین اتلتیکو مادرید که اولین باشگاه اروپایی آگوئرو بود، در پیامی در شبکه های اجتماعی به خداحافظی این بازیکن از فوتبال واکنش نشان داد. اتلتیکو خطاب به این بازیکن آرژانتینی نوشت:

"این باعث افتخار بود که از فوتبال شما با پیراهن روخی بلانکو لذت بُردیم. سرخی آگوئرو، موفق باشید."

9404