ثروتمندترین بازیکن دنیا از تیم علیپور جدا شد

ثروتمندترین بازیکن دنیا از تیم علیپور جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - فائق بلقیه یکی از معدود فوتبالیست های جهان است که به هیچ وجه به پول فکر نمی کند.

به گزارش فوتبالی، بلقیه که ثروتمندترین فوتبالیست جهان است، یک سال و نیم پیش به تیم ماریتیمو در لیگ پرتغال ملحق شد و اخیرا قراردادش را در حالی فسخ کرد که حتی یک دقیقه هم در لیگ پرتغال بازی نکرده بود.

بلقیه در تابستان 2020 راهی فونچال شد. او پیش از آن در لستر انگلیس بازی می کرد. بلقیه حتی در تیم متوسط لیگ پرتغال نیز موفق نشد و بهترین اتفاق برایش به فوریه 2021 برمی گردد که کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

فائق پسر شاهزاده برونئی و برادرزاده سلطان حسن البلقیه سلطان برونئی است(طبق ادعای نشریه سان انگلیس، این بازیکن یکی از کسانی است که ثروت 13 میلیارد پوندی سلطان برونئی به او خواهد رسید) که در این فصل در تیم ماریتیمو بی حضور داشت اما همچنان نتوانست موفق شود. باشگاه ماریتیمو در نهایت اعلام کرد که در توافقی دوستانه قرارداد این بازیکن فسخ شده است.

فائق 23 ساله در لس آنجلس متولد شده و رویایش فوتبالیست بودن بوده است. خودش می گوید:" من بازیکن سریعی هستم که دوست دارم بازی خود را داشته باشم. وینگر هستم و پیراهن شماره 10 را می پوشم. بازی مستقیم و گلزنی را دوست دارم."

بلقیه دوران فوتبالش را در نیوبری آغاز کرد و بعد از آن در رده های پایه ساوتهمپتون، آرسنال، چلسی و استوک بازی کرد تا این که در سال 2016 به لسترسیتی ملحق شد. او یک ببر را به عنوان حیوان خانگی خود دارد که اخیرا ویدیویی از لایی زدنش به این ببر منتشر شده است.

4125