نساجی یک - آلومینیوم یک| نوار کلین شیت های آلومینیوم پاره شد/ تقسیم امتیازها در ساری

نساجی یک - آلومینیوم یک| نوار کلین شیت های آلومینیوم پاره شد/ تقسیم امتیازها در ساری

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم نساجی و آلومینیوم از ساعت 15:00 امروز به مصاف هم رفتند.

شاگردان الهامی با گلی که کریم اسلامی در دقیقه 40 به ثمر رساند، از حریف خود پیش افتادند و تا اواسط نیمه دوم برتری یک بر صفر نساجی مقابل آلومینیوم ادامه داشت.

اما سپیدپوشان آلومینیوم موفق شدند با گل میثم مجیدی در دقیقه 75 که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، حساب کار را یک بر یک کنند و از شکست مقابل تیم میزبان بگریزند.

بدین ترتیب جدال شاگردان الهامی و خطیبی بدون برنده به پایان رسید.

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، حامد شیری، مرتضی منصوری، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی، کریم اسلامی، مهرداد عبدی، احسان قهاری (امیرمهدی جان‌ملکی 66)، حسن نجفی، مسعود شجاعی و رضا جعفری

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب آلومینیوم

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده (میثم مجیدی 74) و محمدامین اسدی

سرمربی: رسول خطیبی

شرح گل

نساجی 1 - آلومینیوم 0 (کریم اسلامی 40): ارسال زیبای جعفری به نقطه کور محوطه جریمه آلومینیوم با پرواز کریم اسلامی و ضربه سر دیدنی این بازیکن همراه بود که توپ را به دور از دستان پورحمیدی به تور دوخت.

نساجی 1 - آلومینیوم 1 (میثم مجیدی 75): بعد از اعلام پنالتی به سود آلومینیوم شاهد توقف بازی به مدت چند دقیقه بودیم، در همین توقف، میثم مجیدی به جای نقی زاده وارد زمین شده و پشت توپ ایستاد؛ او ضربه خود را برخلاف جهت حرکت حقیقی وارد دروازه کرد تا بازی را به تساوی بکشاند.

کارت زرد

وحید محمدزاده (28) از آلومینیوم

مرتضی منصوری (64) کریم اسلامی (72) از نساجی

ویدیو خلاصه این بازی را اینجا ببینید

7474 / 4154