پیش بازی کیان نیشابور - شهرداری سیرجان/ در اندیشه سوغاتی از سرزمین فیروزه

پیش بازی کیان نیشابور - شهرداری سیرجان/ در اندیشه سوغاتی از سرزمین فیروزه

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ششم لیگ برتر کیان نیشابور به مصاف شهرداری سیرجان می‌رود. مصاف دو تیم با حال روانی خوب که نوید یک بازی جذاب را به هواداران می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 13 فردا، پنج‌شنبه 25 آذر، با برگزاری 6 دیدار همزمان وارد هفته ششم خود خواهد شد و تیم کیان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف شهرداری سیرجان می‌رود.

میزبان پس از هفته‌ها ناکامی سرانجام در هفته گذشته روی خوش لیگ برتر را دید و توانست با نتیجه چهار بر صفر سارگل بوشهر را شکست دهد و به نخستین پیروزی تاریخ این باشگاه در لیگ برتر دست پیدا کند.

اکنون تیم تازه لیگ برتری شده از دیار فیروزه با یک پیروزی و چهار شکست، رده دهم جدول دوازده تیمی را به خود اختصاص داده. همچنین 5 گل زده و 16 گل خورده از دیگر موارد کارنامه نیشابوری‌ها است.

در سوی مقابل میدان تیمی خوشنام و پرافتخار ایستاده و برای تلخ کردن کام کیان به نیشابور سفر می‌کند. شهرداری سیرجان با یک بازی کمتر خود را هم امتیاز خاتون صدرنشین کرده و با 12 امتیاز و تفاضل 13+ در رده دوم حضور دارد.

آنچه مشخص است، نایب قهرمان آسیا عزم خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی جزم کرده و به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد. کما اینکه سیرجانی‌ها توانستند در دو هفته قبل خاتون بم را شکست دهند و با خیال آسوده تری لیگ را دنبال کردند.

ثبت 4 کلیین شیت و بسته نگهداشتن دروازه به مدت 360 دقیقه از دیگر نکات حائز اهمیت سیرجانی‌ها است که به لطف عارفه سیدکاظمی در درون دروازه به ثبت رسیده.

از دیگر بازیکنان شاخص سیرجان می‌توان به افسانه چترنور، هستی فروزنده و شبنم بهشت اشاره کرد که علاوه بر به ثمر رساندن گل‌های حساس این تیم، می‌توانند عصای دست ایراندوست در جام ملت‌های فوتبال آسیا باشند.

دو تیم پیش از این تقابلی در لیگ برتر نداشته‌اند و باید دید که در نخستین مصاف نمایندگان خراسان رضوی و کرمان، شگفتی رخ خواهد داد؟

1377