پیش بازی پالایش گاز ایلام - زارع باتری سنندج/ ببرهای زخمی در دربی کرد زبانان

پیش بازی پالایش گاز ایلام - زارع باتری سنندج/ ببرهای زخمی در دربی کرد زبانان

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان مصاف پالایش گاز و زارع باتری را به خود می‌بیند. دیداری که در میان هواداران و رسانه‌های محلی به الکوردینو معروف است و همواره با حسیاسیت پیگیری شده.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به ایستگاه ششم خود رسید و از ساعت 13 فردا، پنج‌شنبه 25 آذر، شش دیدار به صورت همزمان برگزار خواهد شد و پالایش گاز در ورزشگاه عدالت شهر ایلام میزبان زارع باتری خواهد بود.

نماینده ایلام همواره نشان داده که ممکن است در اوایل فصل متزلزل ظاهر شود اما هرچه از زمان بازی‌ها بگذرد بازی پخته‌تری به نمایش خواهد گذاشت و توانایی به دردسر انداختن هر تیمی را دارد.

شاگردان ندا عزیزپور از پنج هفته ابتدایی دو برد و سه باخت کسب و با 6 امتیاز، رده هشتم لیگ را به خود اختصاص داده‌اند. البته این تیم هفته گذشته به دلیل تأمین نشدن منابع مالی به سیرجان سفر نکرد و در این دیدار به دلیل غیبت با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام شد.

ثبت 7 گل زده، 8 گل خورده و یک کلیین شیت از دیگر نکات کارنامه نماینده ایلام است و این تیم را با تفاضل کمتر نسب به زارع باتری پشت سر این تیم قرار داده و بازی فردا را حساس‌تر کرده است.

در سوی دیگر دربی دو تیم غرب کشور که در میان هواداران و رسانه‌های محلی به الکوردینو معروف است، زارع باتری سنندج ایستاده. حال روانی شاگردان فاطمه صادقی چندان تعریفی ندارد و آن‌ها پس از شکست سنگین 7 بر 1 مقابل خاتون پا به هفته ششم می‌گذارند.

زارع باتری نیز به مانند پالایش از پنج بازی گذشته، دو پیروزی و سه شکست کسب کرده و با 6 امتیاز و تفاضل گل 3+ در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

زهره جلالی و غزاله بنی‌طالبی دو مدافع شاخص این تیم هستند که از سوی مریم ایراندوست به تازه‌ترین اردوی تیم ملی هم فراخوانده شده‌اند و در تلاش‌اند تا با یک عملکرد مطلوب، کسب پیروزی و روحیه بالا به مرکز ملی فوتبال بروند.

از دیگر نکات حائز اهمیت پیرامون تیم کردستان، مصدومیت فاطمه شبان است که در بازی گذشته این تیم و برخورد با زهرا خواجوی شکل گرفت. حال حضور کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از عناصر کلیدی زارع باتری در هاله‌ای از ابهام است و باید دید که کادرفنی چه تدبیری در این خصوص می‌اندیشد.

همچنین تقابل زهرا حاتم‌نژاد، ماشین گلزنی این روزهای زارع باتری، با پالایش گاز و تیم سابق‌اش که بازوبند کاپیتانی آن را هم به بازو می‌بست در نوع خود جذاب است و باید دید که او چه عملکردی از خود بجا خواهد گذاشت.

در چهار تقابل اخیر دو تیم پالایش گاز و زارع باتری که پیش‌تر با نام وچان در لیگ حضور داشت، آمار به سود نماینده کردستان است و آن‌ها توانسته‌اند سه برد و یک تساوی ثبت کنند.

آخرین تقابل نماینده ایلام و کردستان نیز به روز 19 دی ماه فصل 1399 بازمی‌گردد که این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

حال باید دید که کدام تیم از دربی فردا سربلند بیرون خواهد آمد. دیداری که سه امتیاز آن می‌تواند برای هریک از دو تیم، مسکن قوی برای تسکین درد هفته قبل باشد.

1377