واکنش اینزاگی به تغییر قرعه اینتر از آژاکس به لیورپول در لیگ قهرمانان

واکنش اینزاگی به تغییر قرعه اینتر از آژاکس به لیورپول در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری درباره تکرار قرعه‌ کشی ليگ قهرمانان اروپا و تغییر قرعه تیمش از آژاکس به لیورپول واکنش نشان داده و صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر در واکنش به تکرار قرعه کشی و تغییر قرعه‌ی تیمش در مرحله‌ی حذفی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معتقد است که هیچ یک از قرعه کشی ها برای نراتزوری خوب نبود، اما اذعان کرد که قرعه دومی قطعا بدتر از قرعه اول است.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابتدا اینتر را مقابل تیم آژاکس آمستردام هلند نشان داد که در مرحله گروهی این فصل بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت. اما قرعه کشی به دلیل بروز یک خطا و اشتباه، دوباره تکرار شده و این بار افعی ها را مقابل قرمزهای بندر ليورپول قرار داد.

سیمونه اینزاگی در واکنش به این اتفاقات می گوید: "شرایط ما در قرعه اول هم خوب پیش نرفته بود؛ اما دومی قطعا بدتر بود. ما در ماه فوریه به این بازی فکر خواهیم کرد، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد."

اینتر در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، در گروهی قرار داشت که رئال مادرید اسپانیا نیز در آن گروه حضور داشت و نراتزوری بعد از کهکشانی های مادریدی در رتبه دوم از گروه خود صعود کرد.

9404