پیش بازی ملی‌پوشان شهرکرد - ذوب آهن اصفهان/ فرصت ویژه گاندوها برای بازگشت به مسیر پیروزی

پیش بازی ملی‌پوشان شهرکرد - ذوب آهن اصفهان/ فرصت ویژه گاندوها برای بازگشت به مسیر پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان با 6 دیدار همزمان از فردا آغاز می‌شود. هفته‌ای که یک فرصت ویژه برای پیروزی و حضور با انگیزه در اردوی تیم ملی برای ذوبی‌ها به همراه دارد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان به هفته ششم خود رسید و از ساعت 13 فردا (پنج‌شنبه 25 آذر) تیم ملی‌پوشان در ورزشگاه انقلاب شهرکرد، به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

تیم تازه وارد ملی‌پوشان در پنج هفته قبلی یک تساوی و چهار شکست کسب کرده و کارنامه بسیار تاریکی دارد. علاوه بر آن 22 گل خورده و بدون گل زده آمار نا امید کننده‌ای است که این تیم را از همین حالا کاندید سقوط به رده پایین‌تر کرده.

نماینده چهارمحال بختیاری اکنون با یک امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به کیان نیشابور در قعر جدول دوازده تیمی حضور دارد و برای رهایی از کمند پایین جدول کار چندان راحتی نخواهد داشت.

در سوی مقابل میدان، گاندوهای اصفهانی حضور دارند. تیمی که به همراه شهرداری سیرجان به عنوان تیم‌های بدون شکست لیگ شناخته می‌شوند.

سبزپوشان از پنج دیدار قبلی خود 2 برد و 3 تساوی کسب کرده‌اند و با 9 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته‌اند. 7 گل زده و تنها یک گل خورده نیز از دیگر جزئیات کارنامه شاگردان سمیه شهبازی تا به اینجای لیگ است.

نازنین مردانی با 2 گل زده بهترین گلزن نماینده اصفهان است و همچنین می‌توان از الهام فرهمند، زهره کودایی، هانیه علیمردانی و مرضیه فیضی به عنوان بازیکنان شاخص ذوبی‌ها و مدعو به تازه‌ترین اردوی تیم ملی نام برد.

این بازی برای بازیکنان ذوب آهن از اهمیت بالایی برخوردار است تا علاوه بر بازگشت به مسیر پیروزی پس از دو تساوی پیاپی، با انگیزه بالایی نیز پا به اردوی تیم ملی بگذارند.

دو تیم تا کنون تقابلی با یکدیگر نداشته‌اند و می‌توان از این دیدار به عنوان نخستین نبرد ملی‌پوشان و ذوب آهن در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان یاد کرد.

باید منتظر ماند و دید که ملی‌پوشان دست به یک شگفتی بزرگ می‌زند و توانایی فشار حملات گاندوها را خواهند داشت یا این ذوب آهن است که دست پر، بام ایران را به مقصد اصفهان ترک می‌کند.

1377