پیش بازی سپاهان اصفهان-همیاری آذربایجان غربی/ سه امتیاز واجب‌تر از نان شب!

پیش بازی سپاهان اصفهان-همیاری آذربایجان غربی/ سه امتیاز واجب‌تر از نان شب!

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان، سپاهان در خانه میزبان همیاری است. مصاف دو تیم با حال روانی بسیار خوب و سه امتیاز حیاتی به خصوص برای زردپوشان و ماندن در کورس قهرمانی.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال زنان ایران از ساعت 13 فردا، با برگزاری 6 دیدار همزمان وارد هفته ششم خود خواهد شد و از این روز سپاهان در صفائیه به مصاف همیاری ارومیه می‌رود.

میزبان که حال و روز خوبی را به خود می‌بیند، با یک پیروزی پرگل در هفته قبل مقابل ملوان و روحیه‌ی بالایی به میدان می‌آید. زردپوشان از پنج دیدار قبلی خود چهار برد و یک باخت کسب کرده‌اند.

سپاهانی‌ها با 12 امتیاز و تفاضل 12+ نسبت به شهرداری سیرجان (با تفاضل 13+ و یک بازی کمتر) و خاتون بم ( با تفاضل 19+) در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند تا رقابت حساسی میان سه تیم برتر لیگ گذشته، در لیگ جاری نیز پا برجا باشد.

زوج زهردار مرضیه نیکخواه و هاجر دباغی مجموعاً 10 گل از 14 گل زردپوشان را به ثمر رسانده‌اند و به همراه سارا ظهرابی‌نیا، فاطمه عادلی، مینا نافعی و ثنا صادقی از بازیکنان شاخص و مدعو به اردوی تیم ملی به شمار می‌روند.

در سوی دیگر میدان، همیاری رده نهمی ایستاده. یک برد، یک تساوی، دو شکست، 5 گل زده و 7 گل خورده، کارنامه نماینده آذربایجان غربی است که یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا دارد.

همیاری هفته گذشته را با پیروزی پرگل پنج بر صفر مقابل ملی پوشان شهرکرد پشت سر گذاشت و روحیه بسیار بالایی برای مصاف با طلایی پوشان دارد. از بازیکنان شاخص این تیم می‌توان به هدیه حسن زاده اشاره کرد.

در 6 تقابل اخیر دو تیم سپاهان و همیاری، کفه ترازو کاملاً به سمت طلایی پوشان سنگینی می‌کند و دختران اصفهانی در هر 6 دیدار برنده از زمین بازی بیرون آمده‌اند. آخرین تقابل دو تیم نیز به 10 بهمن فصل 1399 بازمی‌گردد که سپاهان این دیدار را با نتیجه چهار بر صفر برنده شد.

حال باید منتظر ماند و دید که همیاری به روند ناکامی‌هایش مقابل سپاهان پایان می‌دهد و توانایی کسب امتیاز از این تیم را دارد؛ یا این سپاهان است که مثل همیشه قدرت بالای خود را به رخ ارومیه‌ای‌ها می‌کشد.

1377