کارشناس فوتبال امارات: وقتی بازیکنان فن مارویک را قبول ندارند چیزی تغییر نمی‎کند

کارشناس فوتبال امارات: وقتی بازیکنان فن مارویک را قبول ندارند چیزی تغییر نمی‎کند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی سابق تیم ملی امارات و کارشناس فوتبال این کشور معتقد است یکی از مشکلات فعلی تیم ملی این کشور عدم پذیرش فن مارویک از جانب بازیکنان و اهالی فوتبال در امارات است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عبدالله مسفر در خصوص مباحثی که پیرامون احتمال برکناری سرمربی تیم ملی امارات مطرح شده اظهار داشت: تغییر شرایط تیم ملی و وضعیت فعلی همچنین بهبود شرایط تا زمانی که بازیکنان سرمربی تیم را قبول نداشته باشند یک خیال و توهم غیرواقعی است.

وی افزود: بعضی اوقات تغییر کادرفنی یک شوک روانی به تیم وارد می‎کند. در موقعیت فعلی هم فن‌مارویک باید در قبال عملکرد خودش پاسخگو باشد. او می‎بایست قدر اعتماد فدراسیون فوتبال امارات را می‎دانست و از این فرصتی که داشت به درستی استفاده می‎کرد.

مسفر همچنین گفت: مسئله مهم این است که بدانیم آیا بازیکنان با ماندن سرمربی فعلی موافق هستند؟ وقتی اهالی فوتبال و یا خود بازیکنان به فن مارویک باور نداشته باشند ادامه حمایت فدراسیون و ابقای او هم نتیجه معکوس دارد و روی عملکرد مربی و بازیکنان تاثیر منفی خواهد داشت. تغییر کادر فنی در بعضی از مقاطع موجب تغییر شرایط روحی اعضای تیم و حتی اهالی فوتبال و دوستداران تیم ملی می‎شود و ممکن است روند فعلی تیم ملی امارات را تغییر بدهد.

گفتنی است تیم ملی امارات در ادامه مرحله انتخابی جام جهانی هفتم بهمن برابر سوریه و 12 بهمن مقابل ایران قرار می‎گیرد.

۴۱۵۴