اطمینان سرمربی پاریسن ژرمن از شکست دادن رئال مادرید

اطمینان سرمربی پاریسن ژرمن از شکست دادن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است که شاگردانش کیفیت لازم برای رویارویی با رئال مادرید و شکست دادن آن‌ها را دارند. 

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بار انجام شد و در آخر، رئال مادرید حریف لیونل مسی و پاریسن ژرمن در این مرحله شد. 

به نقل از مارکا، پوچتینو در این باره به وبسایت رسمی باشگاه پاریسن ژرمن گفت: "بازی سختی خواهد بود، زیرا آن‌ها بازیکنان بسیار خوب و یک مربی بادانش در اختیار دارند. ما با رئال مادرید جدال خواهیم داشت، تیمی که به بردن لیگ قهرمانان عادت کرده و تاریخ و تجربه بسیار زیادی دارد. کاملا واضح است که در برابر یک تیم قوی به میدان خواهیم رفت."

"بازی‌ها دو ماه دیگر برگزار خواهند شد، پس فرم و میزان آمادگی الان تیم‌ها ارزش چندانی ندارد. مهم‌ترین چیز این است که در ماه فوریه در بهترین حالت خود باشیم و تک تک بازیکنان را بررسی کنیم. برای تیم‌های در اوج همیشه یک المان به نام شانس است. برای مثال، مصدومیت‌ها روی تیم تاثیر می‌گذارد. این دیدار حذفی در تاریخ از پیش تعیین شده‌ای برگزار خواهد شد، پس فاکتورهای مختلفی روی نتیجه تاثیر خواهند گذاشت."

"البته ما باید از خودمان مطمئن باشیم. ما هم یک تیم خوب با بازیکنان بااستعداد و باکیفیت بالایی هستیم. هیچ شکی ندارم که در بهترین حالت و با بیشترین اعتماد به مصاف رئال خواهیم رفت. ما کیفیت لازم برای بردن این بازی و رفتن به دور بعد را داریم."

4416