مشکل بزرگ بارسلونا با یوسف که باعث بازی ندادن به او می‌شود

مشکل بزرگ بارسلونا با یوسف که باعث بازی ندادن به او می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مشکلات مالی در این فصل قرار نیست که دست از سر بارسلونا بردارد و همین مشکلات و مسائل مالی است که بارسا را به این روز انداخته است و اوضاع این تیم را به طور کلی به هم ریخته است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این فصل بازیکنان جوان زیادی دارد و علت آن هم این است که این تیم به خاطر اوضاع مالی خود توانایی خرید ستارگان بزرگ را در تابستان از دست داده است و مجبور شده که بازیکنان جوان را از آکادمی خود وارد تیم اصلی کند که البته همین قضیه هم مشکلاتی را برای بارسلونا در پی داشته است.

به گفته آ اس، یوسف دمیر در حال حاضر 9 بازی برای تیم اصلی بارسلونا انجام داده است اما ژاوی دیگر به او بازی نمی دهد تا تعداد بازی های او به عدد 10 نرسد. علت این امر هم دستور خوان لاپورتا مبنی بر بازی ندادن به دمیر تا پایان ماه ژانویه و آغاز فوریه است چرا که اگر دمیر در این مقطع بازی کند و تعداد بازی هایش به عدد 10 برسد، باشگاه بارسلونا باید به راپیدوین اتریش مبلغ 10 میلیون یورو را به عنوان حق رشد و پاداش عملکرد این بازیکن بپردازد و اوضاع مالی بارسلونا در حال حاضر به شکلی نیست که بتواند این هزینه را پرداخت کند.

1470