مجیدی: نسبت به جریمه‌ای که شدم اعتراضی ندارم/ درباره بازیکن گابنی گل‌گهر واقعیت را می‌دانیم

مجیدی: نسبت به جریمه‌ای که شدم اعتراضی ندارم/ درباره بازیکن گابنی گل‌گهر واقعیت را می‌دانیم

پایگاه خبری فوتبالی- فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال گفت نسبت به جریمه‌ای که از سوی برادرش شده است، اعتراضی ندارد و این جریمه نیز در قبال او اعمال شد.

به گزارش فوتبالی، فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: به مجموعه باشگاه تبریک می‌گویم. از مدیریت باشگاه گرفته که آقای آجورلوست و تمام اعضای باشگاه که تلاش می‌کنند. به کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما تلاش‌مان را می‌کنیم.
وی درباره اینکه شش باشگاه بیانیه داده‌اند که نتایج بازی‌های گل‌گهر به دلیل بازی بازیکن گابنی نباید 3 بر صفر شود، گفت: در حیطه وظایف من نیست در این باره صحبت کنم. باشگاه سلسله مراتب دارد که مدیریت و بخش حقوقی باشگاه صحبت خواهند کرد. این حق‌مان است. ما و همه مردم واقعیت را می‌دانیم و اجازه بدهید کسی که مسئولیت دارد صحبت کند. فقط تبریک می‌گویم و تنها خواهشی که دارم، حضور تماشاگران است و حیف که ما این فوتبال‌ها را انجام می‌دهیم، اما از شانس‌مان هواداران استقلال را نداریم. اگر امروز از برد لذت می‌بریم، کاش هواداران هم بودند و در کنار آنها این برد بیشتر می‌چسبید. جای آنها بسیار خالی است و امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که هواداران هم باشد و خیلی ناراحت هستم که آنها نیستم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا اجازه حضور هواداران را نمی‌دهند، اظهار داشت: این مسئله هم در حیطه من نیست که صحبت کنم و از مجموعه باشگاه و سازمان لیگ باید بپرسید. فقط جای آنها خالی است و دل ما خیلی تنگ شده است. می‌دانیم که الان خیلی خوشحال هستند و ما هم از خوشحالی آنها خوشحال هستیم.

مجیدی در واکنش به این مسئله که برادرش اعلام کرده بود او را جریمه کرده است، گفت: این یک مسئله داخل مجموعه ماست. من مستثنی نیستم و برادر من به‌عنوان سرمربی جریمه کرد که اعمال هم شد. بنده اعتراضی ندارم و پایبند به قوانین باشگاه هستم و سرمربی در این خصوص تصمیم گرفته است.

6641