مهاجمی که در پی‌اس‌جی رابطه خوبی با مسی ندارد به یوونتوس می‌رود؟

مهاجمی که در پی‌اس‌جی رابطه خوبی با مسی ندارد به یوونتوس می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژانویه سال 2022 به زودی فرا می رسد و پنجره نقل و انتقالاتی باز می شود و باید دید که تیم های مختلف چه خرید و فروش هایی را در این زمستان انجام خواهند داد.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن یکی از تیم هایی است که همواره نگاه ها به طور ویژه ای در بازار نقل و انتقالاتی روی این تیم متمرکز می شود و همواره فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم برای هواداران دنیای فوتبال جذاب بوده است. یکی از مواردی که در این ژانویه ممکن است اتفاق بیفتد، جدایی مائورو ایکاردی از پی اس جی در این زمستان است.

ایکاردی با وجود اینکه آرژانتینی است اما مسی رابطه چندان خوبی با او ندارد چرا که مائورو ایکاردی حاشیه های زیادی در زندگی شخصی اش دارد و این قضیه روی فوتبال او هم اثر گذار بوده است.

به گفته فوت مرکاتو، یوونتوس به دنبال خرید ایکاردی در زمستان است و به باشگاه پاریسن ژرمن اعلام کرده است که به زودی قرار است پیشنهاد خود را برای خرید ایکاردی به پی اس جی بدهد.

یوونتوس به دنبال خرید مهاجم در زمستان است و ایکاردی یکی از گزینه های آن ها است و با توجه به شرایطی که ایکاردی در پی اس جی دارد، احتمال اینکه این انتقال رخ دهد بالا است.

1470