برنامه های میلان برای بازار زمستانی/ آخرین وضعیت بوتمان، کالدارا و عدلی

برنامه های میلان برای بازار زمستانی/ آخرین وضعیت بوتمان، کالدارا و عدلی

پایگاه خبری فوتبالی - یک منبع ایتالیایی در تازه ترین گزارش خود به برنامه های مارکت زمستانی میلان پرداخته است که بر اساس آن استراتژی روسونری برای خرید و فروش ها کاملا واضح می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، نخستین هدف مدیریت باشگاه میلان پیدا کردن یک جایگزین برای سیمون کیائری است که فصل برای این مدافع دانمارکی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی پا به پایان رسیده است و اسون بوتمان از لیل با توجه به سن و پروفایلی که دارد، محتمل ترین کاندیدا برای این منظور محسوب می شود. هزینه این بازیکن بیست و یک ساله بالاست اما روسونری بیشتر از یک علاقه‌ی معمولی به جذب این بازیکن تمایل دارد.

در  عین حال، ایده‌ی بازگشت زود هنگام ماتیا کالدارا از دوران حضور قرضی و انتقالش در ونتزیا به نظر نمی رسد صحت داشته باشد و از طرفی هیچ تأیيديه ای در رابطه با بازگشت زود هنگام یاسین عدلی نیز وجود ندارد و این بازیکن جوان دوران قرضی خود را در بوردو تکمیل خواهد کرد.

بنابراین انتظار می رود که میلان تنها یک خرید در نقش مدافع میانی انجام بدهد، هر چند که با توجه به غیبت یک ماهه‌ی اسماعیل بن ناصر و فرانک کسیه برای جام ملت های آفریقا و فرم نامناسب باکایوکو نیاز به جذب یک هافبک نیز احساس می شود.

جذب یک مهاجم جوان نیز در دستور کار قرار دارد اما نه برای زمستان بلکه در تابستان آینده اقدامات لازم انجام خواهد گرفت. ساموئل کاستیخو و آندره آ کونتی در ژانویه اجازه خروج خواهند داشت در حالی که انتظار نمی رود تا دانیل مالدینی در ژانویه باشگاه را ترک کند.

9404