آخرین وضعیت بازیکنان بایرن‌مونیخ پیش از بازی با اشتوتگارت

آخرین وضعیت بازیکنان بایرن‌مونیخ پیش از بازی با اشتوتگارت

پایگاه خبری فوتبالی - مسئولین باشگاه بایرن مونیخ آلمان در ارتباط با شرایط بازیکنان مصدوم این تیم توضیحاتی را ارائه داده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، آخرین بروز رسانی ها از وضعیت بازیکنان مصدوم بایرن مونیخ پیش از مصاف بعدی این تیم با اشتوتگارت به این شرح اعلام شده است:

جمال موسیالا از ناحیه استخوان متاکارپ دچار شکستگی شده است. حضور این هافبک هجده ساله در دو مسابقه‌ی باقیمانده برابر اشتوتگارت و ولفسبورگ قطعی نیست. طبق نظر سرمربی باواریایی ها، "بستگی به درد او دارد. او یک آتل دارد و از نظر تئوری می تواند بازی کند، اما این مصدومیت دردناک است. باید صبر کنیم و ببینیم که چگونه تمرین می کند. باید چند روز صبر کنیم و یک عکس رادیوگرافی دیگر بگیریم."

همچنین حضور لئون گورتزکا و کورنتین تولیسو نیز برای بازی سه شنبه در اشتوتگارت قطعی نیست. ناگلزمان می گوید: "ما بررسی های بیشتری بر روی زانوی لئون انجام دادیم تا ببینیم چه واکنشی نشان می دهد. خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد. کورنتین تولیسو نیز کمی مشکل داشته، بنابراین ما در مورد حضورش در برابر اشتوتگارت تصمیم خواهیم گرفت. او آسیب ساختاری ندارد."

با وجود این شرایط، اخبار مثبتی در مورد مارسل سابیتزر وجود دارد. ناگلزمان درباره‌ی او می گوید: "او دوباره به تیم ملحق خواهد شد. اما احتمال حضورش در بازی با اشتوتگارت کم است."

همچنین همانند دیدارهای اخیر، یاشوا کیمیش و اریک ماکسیم چوپوموتینگ هر دو به دلیل عفونت کرونا ویروس و استانیشیچ به علت پارگی عضله ران پای چپ، دیدار مقابل اشتوتگارت را از دست خواهند داد.

9404