وایرال شدن تصویر سُر خوردن سرمربی اینتر روی سکوها

وایرال شدن تصویر سُر خوردن سرمربی اینتر روی سکوها

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصاویری از سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر منتشر شده است که پس پیروزی مقابل کالیاری به علت یخ زدن سکوها در آستانه سر خوردن قرار داشت هر چند که خوش شانس بود که دچار صدمه فیزیکی نشد!

به گزارش فوتبالی، در حقیقت اینزاگی روی پله ها سر خورد و ممکن بود که دچار شکستگی از نواحی مختلف بدنش شود اما یکی از اعضای کادر فنی نزدیکش بود و مانع از آن شد تا اوضاع برایش خراب شود. در نهایت سرمربی اینتر با کمک دستیارش آرام آرام به سمت رختکن حرکت کرد و خودش را به بازیکنان رساند.

در شب سرد سن سیرو و پس از پیروزی قاطعانه اینتر مقابل کالیاری، به نظر می رسید که اینزاگی می خواهد خیلی سریع خودش را به رختکن برساند چرا که احتمالا می خواست که به قضایی گرم تر برود اما ممکن بود که کار دست خودش بدهد.

اینتر توانست پیروزی راحت و قاطعانه ای را در مقابل کالیاری کسب کند و به صدر جدول لیگ ایتالیا صعود کند. لوتارو مارتینز دبل کرد و چالهان اوغلو و الکسیس سانچز گلزنی کردند تا نراتزوری ها بتوانند 40 امتیازی شود و با یک امتیاز بیشتر از رقیبشان میلان در صدر جدول جای گرفتند.  قرعه اینتر در لیگ قهرمانان اروپا نیز روز گذشته مشخص شد که آنها کار سختی در مقابل لیورپول در پیش خواهند داشت.

4125