دلیل عجیب بازی نکردن بازیکن آکادمی بارسلونا در تیم ژاوی

دلیل عجیب بازی نکردن بازیکن آکادمی بارسلونا در تیم ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - یوسف دمیر بازیکن آکادمی بارسلونا در یک شرایط لاینحل گیر افتاده است.

به گزارش فوتبالی، در قراردادی که رپید وین و بارسلونا در تابستان گذشته امضا کردند، بندی وجود دارد که اگر دمیر ده بازی در تیم بزرگسالان بارسلونا داشت، بارسا باید ده میلیون یورو به باشگاه اتریشی بپردازد. در حال حاضر دمیر 9 بازی داشته و بارسا نمی خواهد که این بازیکن بازی دهمش را انجام بدهد و آنها مجبور به پرداخت مبلغ مذکور شوند!

بعد از آن که کویادو در لیست فروش قرار گرفت و در نهایت ماندنی شد، بارسا تصمیم گرفت که از دمیر که پیش فصل خوبی داشت در تیم بزرگسالان استفاده کند. ژاوی نیز به این بازیکن اعتماد دارد و از او رد ترکیب اصلی مقابل بنفیکا استفاده کرد اما حالا یوسف به بازی نهمش رسیده و بارسا می خواهد که فعلا از او استفاده نکند تا مجبور به پرداخت ده میلیون یورو نشوند.

بارسلونا فعلا پول هایش را برای خرید زمستانی  ذخیره کرده و بدین ترتیب دمیر ممکن است که حداقل دو ماه دیگر یعنی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی فرصت بازی نصیبش نشود. در حقیقت اگر دمیر از فوریه به بعد بازی کند، پرداخت ده میلیون یورو به راپید وین به تابستان بعدی موکول می شود. البته شاید مدیران بارسا به این نتیجه برسند که کلا دیگر از دمیر تا پایان فصل استفاده نکنند تا مجبور به پرداخت ده میلیون یورو برای خرید وی نشوند!

4125