قلعه‌نویی: فولاد تیمی سختکوش و دونده است/ سنگ‌پرانی علیه قطار "گل‌گهر" شدت گرفت

قلعه‌نویی: فولاد تیمی سختکوش و دونده است/ سنگ‌پرانی علیه قطار "گل‌گهر" شدت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: فولاد تیمی سختکوش، دونده و جنگنده است و مسائل تکنیکی را به خوبی رعایت می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی مقابل فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است. ما با تیمی سختکوش، ونده و جنگنده است و مسائل تکنیکی را به خوبی رعایت می‌کنند و شاید سخت‌ترین بازی ما فردا باشد. از آن طرف خوشحالیم تیم ما به آن بلوغ تاکتیکی و نگرشی تقریبا رسیده است.

وی گفت: هفته قبل وقتی مقابل پدیده عقب افتادیم توانستیم با یک بازی خوب، منظم و تاکتیکی بازی را برنده از زمین خارج شویم و این نشانه‌های خوبی است. من خیلی از این بابت خوشحالم که بچه‌های ما عاشقانه و با دل و جان فوتبال بازی می‌کنند و از این بابت از تک‌تک بازیکنان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیان کرد: فولاد تیم سختکوش و جنگنده‌‌ای است. با وقت کمی که داشتیم روی دو سه مورد از مسائل تاکتیکی‌شان کار کردیم. پرس تیم فولاد خیلی خوب است و دنبال این هستند ارتباط خط هافبک ما را با 50 متر رو به جلو‌مان قطع کنند. دوندگی‌ از کناره‌های‌شان مخصوصا سمت راست‌ نقطه قوت‌شان است. اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک‌شان و بازیکن مهاجم هدف‌شان شیمبا را قطع کنیم فکر می‌کنم بتوانیم به اهداف‌مان که سه امتیاز این بازی است برسیم.

قلعه‌نویی افزود: خوشحالیم که توانستیم با بازیکنان خوبی که داریم یک تیم خیلی خوب و قوی درست کنیم و بچه‌های ما بیش از توان‌شان تلاش می‌کنند. از باشگاه و شخص مهندس عتیقی و هیئت مدیره محترم آقای اسفندیاری‌پور هم تشکر می‌کنم. یواش یواش این قطار  حرکت کرده سنگ‌هایش زیاد شده و دارند به طرفش سنگ می‌زنند و نمی‌خواهند یک قطبی در فوتبال به وجود بیاید.

6641