لیگ یک/ شمس آذر 2 - سایپا 0/ پیروزی شمس آذر با گل رونالدویی

لیگ یک/ شمس آذر 2 - سایپا 0/ پیروزی شمس آذر با گل رونالدویی

پایگاه خبری فوتبالی- نماینده قزوین دومین برد فصل خود را در هفته دهم مقابل سایپا به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، تیم های شمس آذر قزوین و سایپا تهران در یکی از بازی های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت 14 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهید آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند.

شمس آذر قزوین که با هدایت پژواک کرم پور طی 9 هفته اخیر تنها یک برد کسب کرده بود و با 7 امتیاز و حضور در رتبه پانزدهم، جزو تیم های پایین جدولی به حساب می آمد، برای بهتر کردن اوضاع چاره ای جز پیروزی نداشت؛ در سمت مقابل سایپا با اخباری طی 4 هفته هیچ بردی کسب نکرده بود تا بازی امروز، تقابلی میان تیم های بیگانه برد لیگ یک باشد.

سایپا امید زیادی به پیروزی در مقابل شمس آذر برای تکان از میانه جدول و نزدیک شدن به جمع تیم های بالای جدول داشت اما این اتفاق رخ نداد و میزبان توانست با ارائه یک بازی برتر، پیروزی را مال خود کند.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید اما شمس آذر در پنجمین دقیقه از نیمه دوم موفق به باز کردن دروازه سایپا شد؛ گل اول میزبان را پویا سرآبادانی در دقیقه 50 با ضربه سر روی ارسال کرنر سمت راست وارد، دروازه حریف کرد. عباس عسگری در دقیقه 78 با یک شوت دیدنی از روی ضربه آزاد گل دوم شمس آذر را وارد دروازه سایپا کرد تا میزبان با این شوت رونالدویی، در مسیر کسب بردی شیرین قرار بگیرد.

بازی دو تیم در نهایت با برتری دو بر صفر شمس آذر به پایان رسید تا پژواک کرم پور آرامش را بعد از مدت ها در تیمش ببیند؛ قزوینی ها با این پیروزی 10 امتیازی شدند تا کمی از قعر فاصله بگیرند. سایپا هم با قبول این شکست فرصت صعود چند پله ای در جدول را از دست دادند.

ترکیب دو تیم در بازی امروز به شرح زیر بود:

سایپا: مهرداد طهماسبی، حسین مالکی، محمدرضا مسلمی جاوید، بهروز هوشمند، ایمان غلامی، عارف حاجی عیدی، شهرام عبادزاده، مهیار جباری، جواد نصیر، صادق رضانیا مهرداد حیدری

شمس آذر: سیدرسول حسینی، مهدی محمدی، محمدرضا شیرزادی، کنعان طاهرنژاد، میثم شاه مکوند زاده، پوریا سرآبادانی، محمد خادمی، فرید امیری، مصطفی ماهی، کامبیز دهقانی، عباس عسکری

6641