اسلامیان: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جریان اتفاقات بازی با ونزوئلا نبود!

اسلامیان: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جریان اتفاقات بازی با ونزوئلا نبود!

پایگاه خبری فوتبالی- عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیات رئیسه در جریان اتفاقات بازی تیم ملی فوتبال ایران با ونزوئلا و شکایت ۳ میلیون یورویی یک شرکت از فدراسیون نبود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، روز گذشته اعلام شد یک شرکت بین المللی از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت ۳ میلیون یورویی شده است. این شرکت به دلیل اتفاقاتی که در بحث حق پخش بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با ونزوئلا در سال ۱۳۹۶ و پیش از جام جهانی روسیه رخ داده بود، اقدام به شکایت کرده است.
حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره این پرونده گفت: اصل قرارداد چیزی در حدود ۱۹۷ هزار دلار بوده است ولی در شکایتی که اخیراً به ما واصل شده، غرامت ۳ میلیون یورویی درخواست شده است.

به گفته شریفی، هیچ سند و مدرکی از این قرارداد در فدراسیون موجود نیست و مدیران وقت فدراسیون فوتبال از پاسخ به ایمیل‌های این شرکت خودداری کرده‌اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به درگیری فوتبال ایران در پرونده سنگین «مارک ویلموتس»، از پرونده شکایت این شرکت هم به عنوان «ونزوئلا گیت» یاد کرد!

برای پیگیری این موضوع سراغ بعضی از اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رفته شد که از میان آنها تنها محمود اسلامیان پاسخگو بود.

اسلامیان از وجود این پرونده اظهار بی اطلاعی کرد و در واکنش به کم کاری فدراسیون وقت در مورد این پرونده گفت: من عضو هیات رئیسه بودم و در جریان جزئیات تصمیمات نیستم.

وی افزود: اینها مربوط به مسائل اجرایی است و باید از دبیر کل و مسئولان اجرایی فدراسیون در آن زمان سئوال کنید.

اسلامیان تاکید کرد: در هیات رئیسه که هر دو یا سه هفته تشکیل جلسه می‌داد، مباحث کلی مطرح می‌شد و صحبت از موارد اجرایی نبود.

6641