روزی که رونالدو به کابوس سیمئونه و اتلتیکو در اروپا تبدیل شد

روزی که رونالدو به کابوس سیمئونه و اتلتیکو در اروپا تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بازی منچستریونایتد و اتلتیکو حضور پیداکند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در قرعه کشی اول قرار بود که به مصاف پی اس جی برود اما تکرار قرعه باعث شد تا مقابل اتلتیکو قرار بگیرند. قطعا سیمئونه به خوبی می داند که کار آسانی پیش رویش نیست چرا که کریستیانو رونالدو به شدت خطرناک است. ستاره 36 ساله چه در پیراهن رئال مادرید و چه در پیراهن یوونتوس تا جایی که می توانسته تیم مادریدی را آزار داده است.

رونالدو در 35 بازی مقابل اتلتیکو مادرید 25 گل زده و مجموعا سه هت تریک داشته است. آخرین هت تریک به سال 2019 با پیراهن یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برمی گردد. یوونتوس در دور رفت در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در یک هشتم نهایی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد که کریستیانو در پایان بازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. رونالدو  در بازی برگشت در تورین انتقام گرفت و با هت تریکش تیم سیمئونه را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. رونالدو در آن بازی با دو ضربه سر دو گل اول را به ثمر رساند و با پنالتی هت تریکش را تکمیل کرد. 

رونالدو پس از هت تریک در تورین تصمیم گرفت که دیگو سیمئونه مربی آرژانتینی اتلتیکو را مورد تمسخر قرار بدهد. البته رونالدو در مرحله بعد توسط آژاکس از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد که گلهای رونالدو در دور رفت و برگشت برای جلوگیری از حذف تیمش کافی نبود.

4125