لیگ یک/ فرصت سوزی بزرگ آرمان گهر در آستارا

لیگ یک/ فرصت سوزی بزرگ آرمان گهر در آستارا

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل تیم های شهرداری آستارا و آرمان گهر با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم آرمان گهر که با حضور در رتبه سوم جدول، خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود در لیگ دسته اول مطرح کرده امروز میهمان شهردای آستارا بود؛ تیمی که با 13 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی حضور داشت و به دنبال کسب پیروزی در این بازی خانگی برای رسیدن به یک امتیازی آرمان گهر در مکان سوم بود.

آرمان گهر هفته گذشته در خانه پیروز یک تقابل بالای جدولی شده و با نتیجه دو بر یک از سد خیبر گذشته بود. این تیم برای پایان دادن به روند ضعیف خود در بازی های خارج از خانه به دنبال شکست دادن شهرداری آستارایی بود که برای اولین بار در این فصل در خانه به مصاف میهمان خود می رفت.

شهردای آستارا که طی هفته های اخیر نتایج چندان خوبی کسب نکرده بود، امروز در تلاش برای شکست دادن میهمان خود ناکام بود؛ نیمه اول بازی دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و در شرایطی که به نظر می رسید هیچ کدام از دو تیم علاقه ای به ریسک و گل خوردن ندارند، در نیمه دوم هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با نتیجه مساوی 0-0 به پایان برسد. البته آرمان گهر در دقیقه 2+90 صاحب یک ضربه پنالتی شد تا در آستانه یک برد بزرگ قرار بگیرد اما امین اسدی توپ را به تیر افقی دروازه کوبید تا شاهد یک فرصت سوزی بزرگ توسط میهمان باشیم.

با این نتیجه، آرمان گهر فرصت صدرنشینی موقت را از دست داد و در صورت پیروزی تیم های پایین تر، سقوط در جدول را هم تجربه خواهد کرد. شهرداری آستارا هم در شرایطی که می توانست با پیروزی چند پله صعود کند، با تک امتیاز حاصل از چهارمین مساوی متوالی فصل، 14 امتیازی شد تا همچنان در میانه جدول بماند.

ترکیب دو تیم در بازی امروز به شرح زیر بود:

شهرداری آستارا

نیما علیپور، سعید دلاور، حبیب افرا، کیانوش میرزایی، امین هاشمی فرد، محمد آزاد طلب، مجتبی محبوب مجاز، خشایار زبرجد، فرشید پاداش، محمد ابراهیم رضازاده، علی مصطفایی

آرمان گهر

کوروش ملکی، آرمان اکوان، کمال الدین نیک خوی، امین عباسی، ایمان رازانی، جعفر برزگر، علی دهقان، امیر محمودآبادی، رضا محمودآبادی، علی وزیری پناه، حسین احمدی

7474