نام شهر خودرو تا پیش از بازی استقلال رسمی می‌شود

نام شهر خودرو تا پیش از بازی استقلال رسمی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد به‌زودی به شکل رسمی غائله نام نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر به پایان خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از موضوعات جنجالی از اواسط فصل گذشته تاکنون، موضوع نام نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر است؛ چرا که مالک باشگاه تیمش را «شهر خودرو» می‌داند اما هیات فوتبال این نام را قبول نداشته و از عبارت «پدیده» در فرم خلاصه بازی استفاده می‌کند تا دوگانه‌ی عجیبی در این‎‌باره شکل بگیرد.

این دوگانه باعث شده تا رسانه‌ها هم در استفاده از نام رسمی نماینده فوتبال خراسان رضوی دچار سردرگمی شوند؛ در این بین سازمان لیگ هم موضع روشنی نگرفته و فدراسیون فوتبال هم وضعیت مشابهی دارد و آن‌ها معقتدند که به احترام مالکیت خصوصی باشگاه، می‌توان به آن شهر خودرو گفت اما روی کاغذ نام پدیده رسمیت دارد!

تمامی این مسائل به دلیل عدم صدور کمیسیون ماده 5 از سوی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی است که فرهاد حمیداوی بارها به آن اشاره داشته که به دلیل کارشکنی‌ها در مشهد این مجوز برای او صادر نمی‌شود؛ اما با این‌حال به نظر می‌رسد سفر یک‌روزه مالک شهر خودرو به مشهد، نتایج مثبتی داشته و غائله نامگذاری تیم مشهدی به‌زودی پایان می‌پذیرد.

براساس توافقات انجام شده میان اداره ورزش و جوانان و باشگاه مشهدی، قرار است مدارک لازم در این‌باره به‌زودی ارائه شود و با دستور ویژه افشین داوری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، تا پیش از دوئل استقلال-شهرخودرو در هفته یازدهم لیگ برتر که جمعه 3 دی برگزار خواهد شد، مقرر شده مجوز مربوطه صادر شود و نام «شهر خودرو» رسمیت پیدا کند.

7474