لیگ یک / زور تازه واردها به هم نرسید

لیگ یک / زور تازه واردها به هم نرسید

پایگاه خبری فوتبالی- تلاش 90 دقیقه ای ویستا توربین و شهرداری همدان در استادیوم کارگران تهران برای کسب سه امتیاز نتیجه ای به دنبال نداشت و در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل در این بازی رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی، تیم میزبان برای دست یابی به سه امتیاز بسیار با انگیزه بازی را آغاز کرد و موقعیت هایی را هم در جریان بازی به دست آورد اما نتوانست از آنها بهره ببرد. شهرداری همدان هم که پیش از این بازی هم به امتیازات مهمی در خارج از خانه دست پیدا کرده بود در پایان  شادمان زمین را ترک کرد. البته این تیم هم برای رسیدن به سه امتیاز بازی برنامه ریزی کرده بود اما حملات این تیم هم همانند ویستا توربین منجر به گل نشد و بازی در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

از آنجایی که دیدار خوشه طلایی و ماشین سازی تبریز هم قرار به برگزاری در استادیوم کارگران تهران است دیدار ویستا توربین و شهرداری همدان زودتر از دیگر بازی های هفته دهم به پایان رسید.

با این نتیجه شمار امتیازات تیم شهرداری همدان از 10 بازی به عدد 14 رسید. تیم ویستا توربین هم 11 امتیازی شده است. هر دو تیم فصل گذشته در رقابت های لیگ 2 حضور داشتند. با این توجه به این موضوع و در فصل اول حضور در لیگ یک تا به این جای کار عملکرد قابل دفاعی داشتند. هر چند دو تیم به خصوص ویستا توربین در این بازی انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز و تغییر وضعیت خود در جدول رده بندی داشتند.

7474