سرقت از مدافع سابق منچسترسیتی با بستن کمربند دور گردنش!

سرقت از مدافع سابق منچسترسیتی با بستن کمربند دور گردنش!

پایگاه خبری فوتبالی - نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی بنفیکا که تجربه حضور در منچسترسیتی را دارد، روز گذشته یکی از سخت ترین روزهای زندگی اش را پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، اوتامندی پس از پیروزی تیمش در مقابل فامیلاچائو با نتیجه چهار بر یک به خانه برگشت و مورد حمله چهار سارق قرار گرفت. نشریه پرتغالی کوریو دامانیا گزارش داده است که مدافع آرژانتینی وقتی به خانه اش می رود، با حمله چهار فرد ناشناس مواجه می شود که دست هایش را می بندند و حتی یک کمربند دور گردنش می بندند تا نتواند تکان بخورد.بعد از این که خیالشان راحت می شود که اوتامندی نمی تواند به سراغشان بیاید، خانه را ترک می کنند. کمی بعد همسر و پسر این بازیکن او را پیدا می کنند. سارقان توانسته اند که جواهرات و ساعت های قیمتی را بربایند. نشریه رکورد نیز گزارش داده است که پلیس منطقه ستوبال تحقیقات را در مورد این پرونده آغاز کرده است.

باشگاه بنفیکا نیز در بیانیه ای حمله سارقان به خانه اوتامندی را تایید کرده است. در حقیقت این بازیکن و خانواده اش از اتفاقی که رخ داده شوکه شده اند. باشگاه بنفیکا از خبرنگاران و رسانه ها خواسته تا به حریم خصوصی این بازیکن و خانواده اش احترام بگذارند و منتظر مشخص شدن نتیجه بررسی ها بمانند.

4125