بیانیه منچستریونایتد درباره لغو بازی با برنتفورد به‌علت ابتلای نفرات این تیم به کرونا

بیانیه منچستریونایتد درباره لغو بازی با برنتفورد به‌علت ابتلای نفرات این تیم به کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت شیاطین سرخ منچستر در ارتباط با تعویق بازی این تیم با برنتفورد در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از اعضای این تیم به این بیماری، بیانیه ای منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و وب سایت رسمی منچستر یونایتد، این باشگاه در ارتباط با به تعویق افتادن دیدار با برنتفورد و دلیل این تعویق که مربوط به شیوع ویروس کرونا و ابتلای گسترده نفرات این تیم به این بیماری می باشد، بیانیه ای به این ترتیب منتشر کرده است:

"منچستر یونایتد تأیید می‌ کند که دیدار ما در لیگ برتر مقابل برنتفورد که قرار بود روز سه شنبه، چهاردهم دسامبر برگزار شود، به تعویق افتاده و تاریخ برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد. پس از مثبت شدن تست پی سی آر تعداد از اعضاء و بازیکنان تیم نخست، نیاز به نظارت بر شیوع این ویروس و بیماری احساس شد. تصمیمی بر تعطیلی تمامی اقدامات تیم نخست بزرگسالان‌ در مجموعه تمرینی باشگاه به مدت بیست و چهار ساعت اتخاذ شد تا به کاهش شیوع ویروس و بیماری بیشتر کمک شود و افرادی که تست آن ها مثبت شده بود، مطابق با رعایت کلیه‌ی پروتکل های لیگ برتری، به قرنطینه فرستاده شدند. با توجه به لغو شدن تمرینات و پراکندگی اعضای تیم و با توجه به این که سلامت بازیکنان و اعضای باشگاه در اولویت قرار دارد، یونایتد درخواست تغییر تاریخ این بازی را ارائه کرد. اعضای هیئت رئیسه لیگ برتر نیز تصمیم گرفتند با توجه به دستورالعمل‌ های بهداشتی با تعویق این مسابقه موافقت کنند. منچستر یونایتد از ناراحتی ایجاد شده برای برنتفورد و هواداران هر دو تیم متاسف است."

منچستر یونایتد نخستین باشگاه انگلیسی نیست که اخیرا با مشکل شیوع ویروس و ابتلای اعضا به بیماری کرونا دسته و پنجه نرم می کند و قبل از آن ها، تاتنهام هاتسپر نیز با چنین مشکلی رو به رو شده است.

9404