فدراسیون در کیش دفتر جدید می‌سازد!

فدراسیون در کیش دفتر جدید می‌سازد!

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام شهاب الدین عزیزی خادم، فدراسیون فوتبال ایران در جزیره کیش دفتر کار خواهد ساخت.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال ایران در ماه‌های اخیر تلاش کرده تا با منطقه آزاد و جزیره کیش همکاری‌هایی را انجام دهد و در این راستا حالا قرار است ساختمانی جدید از این نهاد در کیش ساخته شود.

عزیزی خادم با اعلام این موضوع گفت: جا دارد از وزیر محترم ورزش و همینطور سعید محمد که همواره اراده آنها را هم در کنار فدراسیون مبتنی بر توسعه دیدم، تشکر کنم. بعد از دهه‌ها تیم ملی بزرگسالان، فوتسال و تیم بانوان ایران در 6 ماه گذشته اردوهای یک هفته‌ای در کیش داشتند که کار جدیدی است، چون نگاه ما این است که فوتبال فقط در تهران متمرکز نباشد و باید اردوها را به جاهایی بکشانیم تا به توسعه فوتبال کمک کرده و همینطور هزینه‌های ما کم شود. به هر حال جام جهانی در خلیج همیشه فارس برگزار می‌شود و به لطف الهی تیم ملی فوتبال با کمترین هزینه و سریع‌ترین صعود در تاریخش پیشتاز گروهش است و ملت بزرگ ایران به تیم ملی می‌بالند. امیدواریم که باشگاه‌های ما هم بتوانند این اتفاق را تکرار و در مناطق آزاد حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: بنا شد که برای اولین بار فدراسیون فوتبال دفتری در جزیره کیش داشته باشد. همانطور که اعلام شد باید برای ساخت یکسری استادیوم و زمین‌های فوتبالی استانداردها رعایت شود تا تیم‌های ملی بتوانند استفاده کنند و این یک دستاورد بزرگ برای فوتبال ملی ما است. قرار شد تیم ملی بانوان یک اردوی 10 روزه در کیش برگزار کند و برای جام ملت‌های بانوان آسیا در هند آماده شود.

تیم ملی پیش از بازی مقدماتی جام جهانی نیز یک اردو در کیش داشت و حالا باید دید آیا ساختمان فدراسیون ساخته خواهد شد یا خیر؟

7474