سولدو: انگیزه زیادی برای رویارویی با نفت مسجدسلیمان داریم/ به فکر تقویت تیم و جذب چند بازیکن هستیم

سولدو: انگیزه زیادی برای رویارویی با نفت مسجدسلیمان داریم/ به فکر تقویت تیم و جذب چند بازیکن هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان ما به خاطر شرایط تیم و باشگاه تراکتور و البته دو شکست هفته‌های گذشته، انگیزه بالایی دارند.

به گزارش فوتبالی، زوانیمیر سولدو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: رقیب بازیکنان خوبی دارد و تیمی منجسم به شمار می‌رود. برای نفت مسجدسلیمان احترام قائل هستم، اما آنالیز خوبی از حریف داشتیم. بازیکنان ما به خاطر شرایط تیم و باشگاه تراکتور و البته دو شکست هفته‌های گذشته، انگیزه بالایی دارند. فردا عزم ما برای ارائه بازی خوب و کسب نتیجه‌ای خوب جزم است.

وی با اشاره به شکست شاگردانش مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان خاطر نشان کرد: در دو دیدار قبلی، اشتباهات فردی از بازیکنان سر زد و شاهد چند تصمیم بد داوری به ضررمان بودیم که در نتایج تراکتور تأثیر بسزایی داشت. در تمرینات به بازیکنان تأکید کردیم که اشتباهات‌شان نباید تکرار شود و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذارند. آنها برای این کار بسیج شده و خوب تمرین کرده‌اند. امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای شاد کردن هواداران این تیم دارد، تصریح کرد: از روزهای نخست کارم تأکید کردم که تراکتور کاری بسیار مشکل و فصلی بسیار سخت پیش رو دارد. بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی از تراکتور جدا شده‌اند و شاید جایگزینان مناسب هنوز آماده نشده‌اند. کار آماده‌سازی تیم به خوبی انجام نشده و این مشکلات باعث سخت شدن شرایط تراکتور شده است.

سولدو با انتقاد از برنامه مسابقات لیگ برتر گفت: تیم‌ها هر چهار پنج روز باید تمرین کنند که شرایط را برای همه تیم‌ها سخت‌تر می‌کند. بازیکنان ذهنیت خوبی برای کار دارند و می‌دانند چه مسئولیتی بر عهده آنهاست. امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذارند و روند بهتری داشته باشیم.

وی در مورد ناآمادگی بازیکنان تراکتور خاطرنشان کرد: خودم باهوش هستم و بازیکنان نیز می‌دانند که آمادگی بدنی کاملی ندارند. با این حال با توجه به فشردگی مسابقات که سازمان لیگ ترتیب داده، زمان مناسبی برای تصحیح این مسئله ایجاد نمی‌شود و زمانی نیست. امیدوارم در وقفه ایجاد شده در میان مسابقات، این کار را انجام دهم و تیم را به جایی برسانم که می‌خواهم. ما به فکر تقویت تیم و جذب چند بازیکن هم هستیم.

سرمربی تراکتور تبریز در خصوص مصدومان زیاد تیمش عنوان کرد: به دنبال بهانه نیستم. تعدادی از مصدومان به‌خاطر این است که از لحاظ بدنی به‌خوبی آماده نشده‌اند، اما آسیب‌دیدگی در فوتبال وجود دارد و همه تیم‌ها چنین شرایطی دارند. برخی اوقات همانند اتفاقی که برای محمدرضا اخباری ایجاد شد، حوادث پیش می‌آید و باید تلاش کنیم مصدومیت‌های کمتری داشته باشیم. با این حال زمان مناسبی برای کار بدنی در اختیار نداریم.

سولدو درباره مصدومان فعلی تراکتور اظهار داشت: آسیب‌دیدگی بازیکنان تقریباً تمام شده و آنها به تیم اضافه شده‌اند. آنها دو روز با تیم تمرین کرده‌اند و دو نفر از این بازیکنان هم کاندیدای بازی مقابل نفت هستند. اخباری اما هنوز به‌صورت کامل بهبود نیافته است.

7474