فراهانی: از اختلاف مسئولان استان خراسان رضوی با مالک باشگاه ضربه خوردیم/ این تیم برای مشهد است و باید کمکش کنند

فراهانی: از اختلاف مسئولان استان خراسان رضوی با مالک باشگاه ضربه خوردیم/ این تیم برای مشهد است و باید کمکش کنند

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده گفت، این تیم برای مشهد است و مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهد باید به آن کمک کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، میلاد فراهانی درباره شرایط بحرانی پدیده مشهد گفت: وضعیت باشگاه قبل از شروع فصل هم خوب نبود و متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که کار به اینجا رسید و خودمان هم بابت این وضعیت از همه بیشتر ناراحت هستیم. از ابتدای لیگ اختلاف‌هایی بین مسئولان استان خراسان و شهر مشهد با مالک باشگاه وجود داشت که ظاهراً هنوز هم حل نشده است. همین موضوع بازیکنان را از لحاظ روحی در شرایط بدی قرار داد و باعث شد تا نتایج خوبی نگیریم. الان شرایط کمی بهتر شده است و مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا مشکلات کمتر شود. امیدوارم ما هم نتایج خوبی بگیریم تا قوت قلبی به آنها بدهیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این تیم برای مشهد است و طبیعتاً مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهد باید کمکش کنند تا هواداران فوتبال در مشهد هم از نتایج خوبی که تیم‌شان می‌گیرد، خوشحال شوند. ادامه این اختلاف‌ها به سود هیچکس نیست و بیشتر از همه فوتبال مشهد ضربه می‌خورد. بازیکنان هم نیاز به آرامش فکری دارند و امیدوارم اختلاف‌ها در نهایت برطرف شود.

فراهانی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر صنعت نفت آبادان همچنین تصریح کرد: وضعیت تیم حریف هم مشابه با شرایط تیم ماست و هر دو تیم به برد نیاز دارند. این درست است که بازی سختی در آبادان در پیش داریم، ولی شک نکنید برای برد بازی خواهیم کرد.

دروازه‌بان پدیده در مورد کنار رفتن اکبر میثاقیان اظهار داشت: اکبر آقا برای تیم زحمت کشید و در سختی‌ها کنار تیم بود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

7474