رسمی؛ بازی امشب منچستریونایتد مقابل برنتفورد لغو شد

رسمی؛ بازی امشب منچستریونایتد مقابل برنتفورد لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی - با اعلام رسمی لیگ برتر انگلیس و اتحادیه فوتبال انگلیس، دیدار منچستر یونایتد و برنتفورد که قرار بود امشب (سه شنبه) از ساعت 23 برگزار شود، لغو شده است و این بازی در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که شیوع کرونا در اردوی منچستر یونایتد به یک مسئله جدی و یک معضل تبدیل شده است. دو روز پیش بود که تمرین گروهی منچستر یونایتد به خاطر اینکه چند نفر از اعضای این باشگاه به کرونا مبتلا شده بودند، لغو شد و برخی از بازیکنان به صورت انفرادی تمرین کردند. باید دید که شرایط در اردوی شیاطین سرخ به چه شکل پیش می رود اما چیزی که مشخص است این است که اعضای این باشگاه به طور گسترده ای به کرونا مبتلا شده اند و بیم آن می رود که بازیکنان هم به کرونا مبتلا شده باشند و باید از آن ها تست گرفته شود و شرایط آن ها مشخص شود.

لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت به خاطر این شرایط پیش آمده، بازی منچستر یونایتد و برنتفورد را که قرار بود امشب ( سه شنبه ) از ساعت 23 به وقت ایران برگزار شود را لغو کند و به تاریخ دیگری موکول کند. این بازی در هفته هفدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس برگزار می شد.

1470