خشم و عصبانیت رئال مادرید از برگزاری دوباره قرعه کشی مرحله یک هشتم

خشم و عصبانیت رئال مادرید از برگزاری دوباره قرعه کشی مرحله یک هشتم

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید از اتفاق رخ داده در مراسم قرعه کشی بسیار ناراحت است و این موضوع را ناعادلانه و غیرقابل هضم بیان کرد. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز دوشنبه قرعه کشی مرحله یک هشتم برگزار شد که در ابتدا رئال مادرید حریف بنفیکا لقب گرفت، اما به خاطر اشتباه و گاف‌های مسئولان اجرایی یوفا و قرار ندادن نام منچستریونایتد در سبد اتلتیکومادرید، تصمیم گرفتند تا یک بار دیگر قرعه کشی را انجام دهند، اما رئال مادرید و فلورنتینو پرز از همان ابتدا مخالفت خود را این موضوع اعلام کردند، اما پرز نادیده گرفته شد و پس از برگزاری مراسم قرعه کشی دوم، حالا لوس بلانکوس به جای بنفیکا، باید به مصاف پاریسن ژرمن و لیونل مسی برود. 

به نقل از مارکا، بوتراگوئنو اسطوره و مدیر روابط عمومی رئال مادرید در این باره گفت: "این موضوع بدشانسی، تعجب برانگیز و غیر قابل هضم بود. فرض کنید که میلیون هواداران فوتبال منتظر شروع مراسم قرعه کشی بودند و این اشتباه مضحک رخ دهد. ما با شور و اشتیاق کامل به مصاف حریفان خواهیم رفت و برای نام باشگاه و هواداران خواهیم جنگید. تمام تلاش خود را برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی به کار خواهیم گرفت."

4416