اظهار نظر درباره بازیکن گابنی ممنوع شد/ جعلی بودن ایمیل ها تایید شد

اظهار نظر درباره بازیکن گابنی ممنوع شد/ جعلی بودن ایمیل ها تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی – سرنوشت پرونده اریک بایناما مهاجم گابنی گل گهر به کجا خواهد رسید؟

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشغول رسیدگی به پرونده این بازیکن است و امروز برخی باشگاهها نسبت به اعتراض سه باشگاه استقلال، سپاهان و پیکان به حضور بایناما در ترکیب گل گهر موضع گرفته و اعلام کرده‌اند که نباید تیمهای خاص به دنبال کسب امتیاز از روشهای دیگر باشند.

در چنین شرایطی، مهمترین مساله درباره اریک بایناما، راستی آزمایی ایمیل‌هایی است که باشگاه گل گهر با استناد به آن، مدارک مربوط به این بازیکن را تحویل فدراسیون فوتبال داده است.

طبق شنیده‌های فوتبالی، در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال گابن، فقط یک ایمیل به زبان فرانسوی آمده که بخش روابط بین‌الملل فدراسیون خواهان از همتای گابنی‌اش خواهان ارسال ایمیل به زبان انگلیسی شده است.

به جز این ایمیل که ایمیل رسمی فدراسیون فوتبال گابن محسوب می‌شود و آدرس آن در سایت فیفا هم وجود دارد، گویا دو ایمیل شخصی هم که مربوط به مسئولان فدراسیون فوتبال گابن بوده، به دست بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال رسیده و دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن، ملی‌پوش بودن بایناما و تعداد بازیهای ملی مورد نیاز او برای حضور در لیگ برتر را تائید کرده اما معاون او نظری کاملا متفاوت داشته است!

فعلا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شکل جدی مشغول پیگیری این ماجراست و از تمام افراد مرتبط با این مساله در فدراسیون، خواسته که تا اطلاع ثانوی درباره پرونده اریک بایناما صحبتی با رسانه‌ها نداشته باشند و باید دید نهایتا تکلیف این پرونده جنجالی چه خواهد شد. چیزی که مشخص شده جعلی بودن ایمیل هاست و فیفا هم هنوز بازیکن گابنی را تایید نکرده اما نحوه نگارش ایمیل رسمی فدراسیون فوتبال گابن را بر اساس آنچه در سایت فیفا هست تایید کرده است.

1984