خلیل‌زاده: سربازهای تراکتورسازی دوست دارند، بمانند/ باشگاه باید مشکلات‌‌مان را برطرف کند

خلیل‌زاده: سربازهای تراکتورسازی دوست دارند، بمانند/ باشگاه باید مشکلات‌‌مان را برطرف کند

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا در خصوص درخواست جدایی تونی اولیویرا از تراکتورسازی اظهار داشت: من اطلاعی از کناره‌گیری تونی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده است. این مسائل به خود سرمربی و باشگاه مربوط می‌شود و نمی‌دانم در این چند روز چه اتفاقاتی رخ داده است.

او در مورد وضعیت تراکتورسازی بعد از برد مقابل ملوان تاکید کرد: وضعیت تیم ما قبل از این بازی هم خوب بود. الان هم با این برد شرایط بهتری داریم و اگر مشکل گلزنی تراکتورسازی برطرف شود، قطعا نتایج بهتری هم خواهیم گرفت.بازی بعدی ما با استقلال هم حساس است و یک بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود. ما در خانه بازی می‌کنیم و شانس بردمان از استقلال بیشتر است. فقط امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را حمایت کنند.

خلیل‌زاده در مورد احتمال جدایی چند بازیکن سرباز تراکتورسازی که سربازی‌شان به پایان رسیده است، گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه در این زمینه فکری اساسی کنند. بازیکنان سرباز تراکتورسازی که خدمت سربازی‌شان رو به اتمام است، دل‌شان با تیم است و دوست دارند بمانند ولی باشگاه هم باید از آنها حمایت و مشکلات‌شان را برطرف کند. تا آنجا که من می‌دانم باشگاه تراکتور هنوز با این بازیکنان مذاکره نکرده اما باز هم می‌گویند که دل آنها با تراکتورسازی است.

انتهای پیام/