کمک مالی هواداران باشگاه زوریا برای حفظ مهاجم تیم ملی ایران!

کمک مالی هواداران باشگاه زوریا برای حفظ مهاجم تیم ملی ایران!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش با باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین به پایان رسیده است، هواداران این باشگاه برای حفظ مهاجم ایرانی خود کمپین مالی راه انداخته‌اند!

به گزارش فوتبالی، اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه است که از سال ۲۰۲۰ با قرارداد یک سال و نیمه و قرضی راهی زوریا لوهانسک اوکراین شد. این قرارداد به پایان رسیده و بازیکن ۲۰ ساله ایران باید به فنرباغچه بازگردد.
عملکرد صیادمنش در زوریا قابل قبول بود و هواداران و کادر فنی این تیم خواهان ادامه کار با مهاجم تیم ملی ایران هستند. با این حال گزینه خرید دائمی صیادمنش که در قرارداد با زوریا آمده حدود ۳.۵ میلیون یورو است و این پول از توان مالی باشگاه زوریا خارج است.

همین مسئله باعث شده است تا هواداران باشگاه زوریا برای حفظ صیادمنش دست به کار شوند و با فراخوان کمک مالی، به دنبال تامین مبلغ مدنظر باشگاه فنرباغچه باشند.

سایت fanday اوکراین با اعلام این خبر تاکید کرد که هواداران اقدام به جمع آوری کمک‌های مالی برای خرید مهاجم ایرانی کرده‌اند.

صیادمنش در واکنش به این اقدام هواداران زوریا گفت: من تعهداتی در قراردادم دارم. این موضوع، به توافق دو باشگاه بستگی دارد. صادقانه بگویم، نمی دانم چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

وی افزود: فقط کارم را انجام می‌دهم اما گزینه خرید دائمی توسط باشگاه زوریا در قراردادم وجود دارد.

صیادمنش در پاسخ به این سئوال که آیا دوست دارد در اوکراین بماند؟ تاکید کرد: اجازه بدهید ببینیم چه می‌شود. باید در مورد آن فکر کنیم. می‌خواهم بهترین مسیر را برای حرفه ام انتخاب کنم.

وی همچنین درباره گلزنی در بازی روز گذشته مقابل دینامو کیف اوکراین گفت: مسابقه خوبی بود، ما خوب بازی کردیم. خوشحالم که چنین نتیجه خوبی کسب کرده‌ایم. این احتمالاً آخرین بازی من برای زوریا بود. خوشحالم که در چنین دیداری موفق به گلزنی شدم. حالا تیم با روحیه خوبی به تعطیلات می‌رود.

مهاجم ۲۰ ساله زوریا ادامه داد: به احتمال ۹۹ درصد این آخرین بازی من برای زوریا بود. قراردادم رو به پایان است. من یک سال و نیم اینجا بودم و مطمئن شدم که باشگاه زوریا یک خانواده واقعی است. با وجود اینکه از خانه دور بودم، اینجا احساس راحتی می‌کردم. در اوکراین احساس خوبی داشتم و راحت بودم. اطرافم را افراد خوب احاطه کرده بودند. من واقعاً احساس می‌کردم که این تیم مانند یک خانواده واقعی است. گاهی خیلی سخت بود اما پیشرفت کردم. هر فوتبالیستی مسیر خودش را دارد.

6641