تعریف و تمجید ناگلزمان از هافبک باسابقه تیمش: او محرک تیم ماست

تعریف و تمجید ناگلزمان از هافبک باسابقه تیمش: او محرک تیم ماست

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی و جوان باواریایی ها به تشریح جایگاه هافبک - مهاجم ملی پوش تیم خود پرداخته و از این بازیکن تعریف و تمجید بسیاری کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، تقریباً در تمامی مسابقه های بایرن مونیخ می توان شور و حرارت توماس مولر را حس کرد. بازیکنی که از گلزنی دیگر هم تیمی هایش بیش از گلزنی خودش خوشحال می شود و همواره و خصوصاً در زمانی که هیچ هواداری در ورزشگاه وجود ندارد، در حال تشویق تیم و سایر بازیکنان است. یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ نیز تحت تأثیر این ویژگی های توماس مولر، هافبک - مهاجم ملی پوش تیم خود قرار گرفته است و در ارتباط با این بازیکن با تجربه چنین می گوید: "توماس مولر بازیکن بسیار مهمی است؛ به خصوص زمانی که ورزشگاه خالی است، او از لحاظ احساسی وظیفه خاصی دارد. توماس همیشه می خواهد توپ را به دست بیاورد، اما گاهی اوقات این خواسته اش شدید می شود!  کادر فنی باید بتواند خوب این بازیکن را مدیریت کند."

يوليان ناگلزمان در ارتباط با این که توماس مولر تا چه زمانی می تواند در این سطح بازی کند و باقی بماند نیز چنین می گوید: "او حداقل دو تا چهار سال دیگر می تواند در همین سطح باشد و به بازی کردن ادامه بدهد. ما باید مطمئن شویم که این بازیکن به اندازه کافی استراحت داشته باشد. البته، این موضوع ممکن است برای هواداران مونیخ خوشایند نباشد."

9404