تکرار قرعه‌کشی یک‌هشتم‌؛ جدال دوباره مسی و رئال مادرید

تکرار قرعه‌کشی یک‌هشتم‌؛ جدال دوباره مسی و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا پس از فاجعه قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای 22-2021 تصمیم گرفت که پس از سه ساعت دوباره قرعه کشی را تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، یوفا به خاطر اشتباهی فاحش و غیرقابل باور یکی از بزرگترین رسوایی های ممکن را در آخرین هفته های سال 2021 رقم زد و مجبور شد که قرعه کشی یک هشتم نهایی را تکرار کند. بدین ترتیب در حالی که همه آماده تقابل جذاب رونالدو و مسی در یک هشتم نهایی شده بودند، این اتفاق لغو شد و حالا شاید با توجه به سن این دو بازیکن دیگر هرگز فرصتی پیش نیاید که مچ اندازی دو ستاره درجه یک فوتبال دنیا را ببینیم. گاف فاحش مسئول کمیته مسابقات یوفا باعث شد تا  قرعه کشی تکرار شود.

رئال مادرید و پی اس جی که در ماه های اخیر به خاطر ماجرای امباپه با هم جنگ مدیریتی بزرگی داشته اند رو در روی همدیگر قرار می گیرند. رونالدو دوباره به مادرید برمی گردد تا مقابل اتلتیکو مادرید قرار بگیرد. لیورپول نیز باید به سن سیرو برود و مقابل اینتر بازی کند. به نظر می رسد که قرعه بایرن مونیخ، سیتی، چلسی و یوونتوس هم قرعه های آسانی باشد و اگر شگفتی رخ ندهد، انها را در یک چهارم نهایی می بینیم.

جورجیو مارکتی دبیر کل یوفا از حاضران به خاطر اشتباه پیش آمده عذرخواهی کرد و تقصیر را گردن نرم افزار آماده شده برای قرعه کشی انداخت.

تیم هایی که در سمت چپ نوشته شده اند در بازی رفت میزبان و در بازی برگشت مهمان هستند.

قرعه کشی یک هشتم نهایی بدین شرح است:
سالزبورگ - بایرن مونیخ
اسپورتینگ - منچسترسیتی
بنفیکا - آژاکس
چلسی - لیل
اتلتیکو مادرید - منچستریونایتد
ویارئال - یوونتوس
اینتر - لیورپول
پی اس جی - رئال مادرید

4125