باورنکردنی: قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا تکرار می‌شود!

باورنکردنی: قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا تکرار می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای 22-2021 را می توان یک فاجعه بزرگ برای یوفا دانست.

به گزارش فوتبالی، دو اشتباه بزرگ در قرعه کشی باعث شد تا یوفا تصمیم به تکرار این مراسم بگیرد و قرعه کشی دوباره ساعت 17:30 به وقت ایران انجام می شود و کل قرعه های کنونی شامل تقابل پی اس جی و منچستریونایتد خنثی شد و حالا باید منتظر قرعه کشی جدید باشیم.

یوفا در بیانیه خود نوشته است:" در پی مشکل فنی در مورد نرم افزار یک سرویس خدمات دهنده بیرونی که در مورد حریفان احتمالی تیم ها توصیه می دهد، یک اشتباه فنی در مورد قرعه کشی یک هشتم نهایی رخ داد. بدین ترتیب قرعه کشی قبلی باطل اعلام می شود و قرعه کشی از ابتدا در ساعت 17:30 (به وقت ایران) تکرار می شود."

اولین گاف در زمان خود مراسم رخ داد. در حقیقت در زمانی که ویارئال از قرعه بیرون آمد، آرشاوین مهاجم سابق آرسنال که وظیفه قرعه کشی را به عهده داشت، نام منچستریونایتد را از سبد بیرون کشید. در همین لحظه رنگ از رخسار جورجیو مارکتی دبیرکل یوفا پرید و از حاضران عذرخواهی کرد چرا که ویارئال و یونایتد در مرحله گروهی با هم بودند و بر اساس قانون نمی توانستند که با همدیگر در یک هشتم نهایی مواجه باشند. بدین ترتیب آرشاوین یونایتد را کنار گذاشت و قرعه بعدی را برداشت که این بار نام منچسترسیتی بیرون آمد. در نهایت ویارئال این قرعه را پذیرفت تا ماجرا فیصله پیدا کند.

اما به نظر می رسد که گاف دوم یوفا در این مراسم قابل بخشش نیست. در حقیقت اتلتیکو باید در یک هشتم نهایی به مصاف بایرن مونیخ برود اما مشکل این جاست که فردی که وظیفه چیدن گوی ها را داشت، به اشتباه گوی منچستریونایتد را هم از قرعه های احتمالی اتلتیکو بیرون کشید آن هم در حالی که تیم رانکنیک از نظر قانونی مشکلی نداشت که یکی از حریفان اتلتیکو باشد. در واقع آرشاوین در زمان خارج کردن گوی حریف اتلتیکو یک حریف را در اختیار نداشته است. بدین ترتیب اتلتیکو قصد دارد که از یوفا شکایت کند و خواستار تکرار قرعه کشی شود که این مسئله را می توان یک فاجعه بزرگ برای یوفا دانست چرا که چنین اشتباه فاحشی برای مراسمی که میلیون ها بیننده در سرتاسر دنیا دارد، قابل بخشش نیست.

4125