هافبک هلندی بارسلونا در واکنش به تساوی دیشب تیمش: مشکل تیم جنبه روانی دارد

هافبک هلندی بارسلونا در واکنش به تساوی دیشب تیمش: مشکل تیم جنبه روانی دارد

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک هلندی جوان کاتالان ها درباره بازی دیشب برابر اوساسونا و شرایط کنونی آبی اناری ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، لوک دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا شب گذشته مقابل اوساسونا برای تیمش بازی کرد اما تیم کاتالانی نتوانست برتری خود را نسبت به حریف حفظ کند و بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. دی یونگ در خصوص بازی دیشب به خبرنگاران می گوید: "فکر می کنم ما مستحق برد بودیم، اما در فوتبال باید تا آخر بجنگید. فکر می‌ کنم از دست دادن سه امتیاز بازی امروز، جنبه‌ی روانی داشت. تصور می‌ کنم ما بر بازی مسلط بودیم. باید با توپ قوی تر باشیم و به بازی ادامه دهیم، باید سرمان را بالا نگه داریم. به نظر من این جوانان محدودیتی ندارند، آن ها بسیار با استعداد هستند. واقعاً می بینید که نیکو، گاوی و عبده امروز چگونه بازی کردند، آن ها کیفیت بالایی دارند."

این اولین بار نیست که بارسلونا در اواخر بازی امتیازات مسابقه را از دست می دهد و ژاوی هرناندز هنوز راهی برای حل آن پیدا نکرده است. لوک دی یونگ در این فصل یازده بازی برای کاتالان ها انجام داده است که شش بازی از همان ابتدا فصل و زیر نظر کومان بوده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

9404