عکس؛ عروسک باران توسط هواداران بتیس

عکس؛ عروسک باران توسط هواداران بتیس

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بتیس که سال گذشته به علت کرونا نتوانسته بودند به استادیوم ها بیایند، امسال یاد سنت قدیمی خود را تکرار کردند.

به گزارش فوتبالی، هواداران بتیس عادت دارند که در آخرین بازی خانگی پیش از کریسمس، عروسک هایی را به استادیوم می برند و پیش از بازی همه با هم عروسک ها را به درون زمین پرتاب می کنند. مسئولان ورزشگاه این عروسک ها را جمع آوری می کنند و در پایان بازی آن را به بیمارستان ها و بنیادهای خیریه اهدا می کنند تا آن را به دست کودکان نیازمند برسانند و بدین ترتیب بتوانند در آستانه سال نوی میلادی عیدی ویژه ای را به کودکان نیازمند یا بیمار بدهند.

سال گذشته به خاطر کرونا خبری از این مراسم قدیمی نبود چرا که هواداران حق حضور در ورزشگاه بنیتو ویامارین را نداشتند اما هواداران بتیس به خوبی به خاطر داشتند که نباید این سنت زیبا و دوست داشتنی را از یاد ببرند و به همین خاطر پیش از بازی مقابل سوسیه داد با پرتاب عروسک به درون زمین صحنه ای جذاب و دیدنی را رقم زدند که البته مهمتر از هر چیزی نیت زیبایی است که پشت این کار وجود دارد. 

البته بتیس با هدایت مانوئل پلگرینی مربی شیلیایی فصل درخشانی داشته و در حال حاضر در رتبه سوم لالیگا قرار گرفته که 9 امتیاز تا رئال مادرید صدرنشین فاصله دارند.

4125