بیانی: استقلال از زیر فشارهای کاذب خارج شد

بیانی: استقلال از زیر فشارهای کاذب خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان پس از پنج تساوی به پیروزی مقابل پیکان نیاز مبرم داشتند و اکنون از زیر بار فشارهای کاذبی که وجود داشت، خارج شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «شاهین بیانی» روز دوشنبه با اشاره به پیروزی پر گل استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال یک نمایش شکوهمند و عالی را برابر پیکان به اجرا گذاشت و حاصل این عملکرد درخشان پیروزی سه بر صفر مقابل تیمی بود که با نفرات زیاد می‌خواست دفاع کند.

وی افزود: وقتی یک تیم بازی را با نتیجه سه بر صفر پیروز می‌شود، یعنی هم خیلی خوب حمله کرده و هم خیلی خوب در دفاع شرکت کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان پس از پنج تساوی به این پیروزی نیاز مبرم داشتند و حالا از زیر بار فشارهای کاذبی که وجود داشت، خارج شدند.

بیانی تصریح کرد: به نظر می‌رسد تغییرات «فرهاد مجیدی» در دیدار با پیکان، جواب داد و این ترکیب می‌تواند در هفته‌ای آینده به سود استقلال باشد.

وی تاکید کرد: سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است که در فصل جاری لیگ برتر نتایج عالی کسب کرده و به طور حتم با انگیزه‌های زیادی روبروی استقلال در زمین حاضر می‌شود و می‌توان از جدال این ۲ تیم به عنوان فینال نیم فصل اول لیگ برتر یاد کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال توانایی موفقیت در ادامه راه را دارد به شرطی که کمتر نوسان داشته و بکوشد در این هفته‌های حساس که با تیم‌های مدعی بازی دارد کمتر امتیاز از دست بدهد.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

7474