گلایه مدیرعامل خوشه طلایی ساوه از میزبانی اراک برای بازی سپاهان و پرسپولیس

گلایه مدیرعامل خوشه طلایی ساوه از میزبانی اراک برای بازی سپاهان و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: مظلومیت ما با میزبانی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بیشتر دیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، حسین پرویزی در خصوص شرایط زمین خانگی تیم خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: سازمان لیگ کیفیت زمین چمن مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه را مطلوب نمی‌داند. از طرف فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ دسته یک، به باشگاه گفته شده که باید میزبانی‌ها را در ورزشگاه دیگری انجام دهیم. خوشه طلایی که به دلیل مشکلات روشنایی و زمین چمن مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه حدود نیم فصل خانه‌ به‌ دوش بود و در ورزشگاه کارگران تهران از میهمانان خود پذیرایی می‌کرد، در ادامه لیگ امسال نیز به دلیل کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه باید در شهر دیگری میزبان رقیبان خود باشد.

مدیرعامل خوشه طلایی تصریح کرد: هیچ ارگانی به فکر کمک به خوشه طلایی ساوه نیست. انگار این تیم، طفل سرراهی فوتبال استان است. با رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی درباره این موضوع صحبت و از او درخواست کمک کردم تا میزبانی‌هایمان در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شود اما بلافاصله این پاسخ را شنیدیم که ورزشگاه در اختیار باشگاه آلومینیوم اراک است و با درخواست شما موافقت نمی‌شود. مظلومیت خوشه طلایی با خبر میزبانی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بیشتر دیده می‌شود.

پرویزی گفت: جدای از جایگاه این تیم‌ها و خوشحالی بابت شرایط مناسب مرکز استان، این سوال به ذهن هواداران تیم ما می‌رسد که چرا برای میزبانی یک تیم استانی هیچ همکاری نمی‌شود اما تیم‌های متمول لیگ برتری که البته برای آن‌ها احترام قائل هستیم، خیلی راحت می‌توانند در این استان از امکانات سخت افزاری بهره مند شوند.

وی افزود: همچنان بر میزبانی در ساوه اصرار داریم و حالا که هیچ حامی در استان نداریم، از سازمان لیگ می‌خواهیم که دستگیر تیم خوشه طلایی باشد. یاد آور می‌شود رئیس هیات فوتبال استان مرکزی در حال حاضر عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک است و اکنون که باید پیگیر مشکلات ساوجی‌ها باشد، تمرکز بر مسائل یک تیم خود مصداق بارز تعارض منافع است که باعث شده بسیاری از فوتبالی های استان از این مسئله گلایه مند باشند.

7474