وقتی که زلاتان می‌خواست آلگری را کتک بزند!

وقتی که زلاتان می‌خواست آلگری را کتک بزند!

پایگاه خبری فوتبالی - آدریانو گالیانی نایب رئیس سابق میلان فاش کرد که زلاتان ابراهیموویچ در سال 2012 در آستانه مشت زدن به ماسیمیلیانو آلگری سرمربی وقت روسونری بود. 

به گزارش فوتبالی، ابراهیموویچ در سال 2010 برای اولین بار به میلان پیوست و توانست در دو فصل حضورش در سن سیرو، به یک قهرمانی سری آ زیر نظر ماسیملیانو آلگری برسد. رابطه ستاره سوئدی و سرمربی همیشه خوب نبود. در سال 2012 میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در دیدار رفت مقابل آرسنال با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد، اما در دیدار برگشت تحت فشار شدیدی قرار گرفتند و 3-0 شکست خوردند ولی به خاطر قانون گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی صعود کردند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، گالیانی که در آن زمان در میلان حضور داشت، فاش کرد که زلاتان نتوانست خیلی خوب با شکست کنار بیاید. او در مراسم رونمایی از کتاب جدید زلاتان به نام "آدرنالین" گفت: "بازی مضخرفی بود و فقط به خاطر صعود، بعد از بازی همه خوشحال بودند، اما زمانی که وارد رختکن شدیم، زلاتان مانند یک مرد دیوانه بود. او نزدیک بود آلگری را کتک بزند، زیرا او دو دروازه‌بان روی نیمکت قرار داده بود و ابرا از این قضیه خوشحال نبود. او همیشه می‌خواست برنده باشد."

4416