سوپرگل اوساسونا سه امتیاز را از تیم ژاوی گرفت

سوپرگل اوساسونا سه امتیاز را از تیم ژاوی گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و اوساسونا در هفته هفدهم از رقابت های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه ال سادار به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسلونا در این بازی هم نتوانست به پیروزی برسد و مقابل اوساسونا متوقف شد و تنها یک امتیاز گرفت.

به گزارش فوتبالی، پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ، هواداران بارسلونا این انتظار را داشتند تا ژاوی بتواند یک شوک به بارسلونا وارد کند و این تیم در لالیگا بتواند خودش را جمع و جور کند و نتیجه بگیرد اما فعلا خبری نیست و بارسلونا باز هم امتیاز از دست داده است و با این روند کسب سهمیه اروپایی برای شاگردان ژاوی بسیار دشوار خواهد بود.

بارسلونا در زمین اوساسونا دو بار از حریف خود پیش افتاد اما هر دو بار گل خورد و نتوانست پیروزی خود را حفظ کند تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر دو به پایان برسد. گل دومی که بارسلونا خورد یک سوپرگل بود که با شوتی از پشت محوطه جریمه توسط آویلا به ثمر رسید و بدین ترتیب این سوپرگل سه امتیاز را از تیم ژاوی گرفت.

باید دید که عملکرد آبی و اناری ها در هفته های آینده به چه شکل خواهد بود و آن ها می توانند نتایج ضعیف را جبران کنند یا خیر.

1470